تاریخ انتشار: 1396/07/11 15:20
کد خبر: 180059

سروش و درهای بسته تیم ملی

سروش و درهای بسته تیم ملی

در لیست جدید تیم ملی باز هم نامی از سروش رفیعی دیده نمی‌شود. سروش پس از پیوستن به پرسپولیس هنوز به تیم ملی دعوت نشده و آخرین حضور او در اردوی تیم ملی به قبل از پیوستنش به پرسپولیس برمی‌گردد. همان اردویی که کیروش بازیکنان پرسپولیس را اخراج کرد.

رفیعی که سه سال پیش در جام ملت‌های آسیا برای ایران به میدان رفت، پس از پیش آمدن مشکل خدمت سربازی‌اش و محرومیت از تیم ملی همچنان مورد حمایت کیروش بود. کیروش به خاطر او و بختیار رحمانی که در تراکتورسازی بازی می‌کردند تلاشش را کرد تا محرومیت بازیکنان سرباز را بردارد و سرانجام نیز در اواخر خدمت رفیعی موفق به این کار شد. اما مشخص نیست که چرا پس از آن دیگر کیروش به رفیعی روی خوش نشان نداده و او را به تیم ملی دعوت نکرده است. آن هم سروشی که کاملا مشخص بود که کیروش به او اعتقاد و اعتماد دارد.

آیا اتفاقاتی در آن اردوی امارات جنجالی افتاده که باعث عدم دعوت سروش به تیم ملی شده است؟ یا اینکه کیروش دیگر مثل گذشته به این بازیکن اعتماد ندارد؟ آن هم در حالی که در پست رفیعی بازیکنانی چون فرشید اسماعیلی و عبداله‌زاده دعوت شده‌اند و رفیعی اگر نگوییم بهتر اما حداقل دست کمی از این دو ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kn6b8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تفاوت فلسفه برانکو و کی روش، عامل دور ماندن هافبک های پرسپولیس از تیم ملی