تاریخ انتشار: 1396/01/27 12:52
کد خبر: 216762

درخشش مهاجم جوان پرسپولیس در بهترین زمان ممکن

همه پرسپولیسی‌ها قبل از نبرد با ماشین‌سازی، به پیشواز ستاره طلاییِ روی لوگوی باشگاه رفته بودند اما هنوز تکلیفِ جشن قهرمانی در تبریز روشن نبود. چراغ‌های جشن را مرد شماره 70 روشن کرد.
درخشش مهاجم جوان پرسپولیس در بهترین زمان ممکن

مهاجمی برای گل‌های تعیین‌کننده. ستاره‌ای که سریع‌ترین گل تمام‌فصل را وارد دروازه اسلامی کرد تا در همان ثانیه‌های ابتدایی، پرونده قهرمانی لیگ شانزدهم را ببندد. تصویر کاپیتان ابدی پرسپولیس، خیلی زود روی پیراهن او نقش بست. روی پیراهن پدیده قدردان. مهاجم متفاوت.

 هر چه به پایان فصل نزدیک‌تر شدیم، اشتیاق و استعداد علیپور برای درخشیدن در ترکیب تیم برانکو شکوفاتر شد. پسر محبوس روی نیمکت، به محض رسیدن به ترکیب اصلی نسخه پیکان را پیچید ، ماشین را یک دسته پایین‌تر فرستاد. اوراقچی این روزهای پرسپولیس، از شروع فصل اعتماد به نفس‌اش را از دست داده بود اما حضور در ترکیب ثابت، این اعتماد به نفس را احیا کرد تا او، بهترین مهره در حساس‌ترین روزهای تیم پرفسور باشد. او درخشیدن را در پایان فصل آغاز کرد اما برای قراردادن امضایش پای جام قهرمانی، هنوز دیر نشده بود. علیپور، بخشی از آینده پرسپولیس است. آینده‌ای پر از گل‌های مهم. بازی‌های بزرگ و شاید، جام‌های بیشتر.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nyzlo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



شادی علیپور بعد از گلزنی + عکس

جبران اشتباهات رفیعی و مسلمان توسط ستاره دیده نشده
اختصاصی| علیپوری که دیده نشد به داد برانکو رسید؛