تاریخ انتشار: 1396/01/17 15:17
اختصاصی| باعملکرد خیره کننده در جناح راست؛
کد خبر: 218938

پر صلابت به سبک هادی 30 ثانیه

تیم خونه به خونه مازندران موفق شد با پنج گل تیم صدر نشین گل گهر سیرجان را با شکست بدرقه کند.
پر صلابت به سبک هادی 30 ثانیه

به گزارش فرتاک ورزشی، هادی خیری بازیکن گریز پای بابلی خونه به خونه در این بازی عملکرد خیره کننده ای را از خود به جای گذاشت و با گرفتن یک پنالتی و تاثیر بر روی دو گل خونه به خونه نقش بسزایی در این پیروزی پر گل داشت.

خیری که در نزد هواداران به دلیل گل زود هنگام خود در فصل گذشته به هادی سی ثانیه معروف هست و بارها هواداران بابلی در بازی های خونه به خونه نام او را صدا می کنند پس از انکه مورد بی مهری علیرضا مرزبان سرمربی وقت خونه به خونه از ترکیب اصلی دور بود با امدن دست نشان دچار تحولی شگرف شد.

برای خیری فرقی نمی کند که در دفاع راست بازی می کند یا در یک خط جلوتر چرا که او در هر نقطه از زمین باشد توانایی های خود را به راحتی به همگان ثابت می کند.

اوج کار او در بازی با گل گهر رقم خورد چرا که با حضور به موقع خود در فازهجومی نقش بسزایی در طرح ریزی حملات شاگردان دست نشان داشت.

وی که استاد گرفتن پنالتی نیز می باشد با بازی پر صلابت خود بار دیگر شایستگی های خود را به رخ همگان کشید تا همچنان مانند برادرش مهدی خیری مرد محبوب هواداران بابلی باشد.

بی شک حضور هادی خیری روح و جان تازه ای را به بازی خونه به خونه می دهد. حال باید منتظر چهار هفته پایانی لیگ باشیم تا ببینیم هادی خیری همچنان به روند مثبت خود ادامه می دهد یا خیر!

خبرنگار: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nyjrk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیاست یک بام و دو هوای دست نشان در جناح راست
اختصاصی| راست بابلی ها با برادران خیری تضمین است؛

پالس‌هایی که نشان می‌دهند دست نشان خونه به خونه را لیگ برتری می‌کند
اختصاصی| روح صنعت نفت در خونه به خونه دمیده شد؛

تصاویر/ دیدار خونه به خونه مازندران و گل گهر سیرجان
اختصاصی| از نگاه دوربین آبتین علی نیا؛