تاریخ انتشار: 1396/01/17 11:40
اختصاصی| سرمربی خونه به خونه مطرح کرد؛
کد خبر: 219003

نادر دست نشان: مستحق پیروزی بودیم/ جای هواداران در این پیروزی خالی بود/ به صعود امید داریم

سرمربی تیم خونه به خونه مازندران گفت که تیمش همچنان برای کسب سهمیه رقابت های فصل آینده لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور امیدوار است و با پیروزی در چهار بازی باقی مانده می تواند این رویا را محقق کند.
نادر دست نشان: مستحق پیروزی بودیم/ جای هواداران در این پیروزی خالی بود/ به صعود امید داریم

به گزارش فرتاک ورزشی از بابل، نادر دست نشان پس از پیروزی پرگل تیمش برابر گل گهر سیرجان و به زیر کشیدن صدرنشین لیگ دسته یک در بابل افزود : ما بازی به بازی جلو می رویم ، هرچند می دانیم که در جایگاه قهرمانی لیگ دسته یک نخواهیم بود ، اما تا آخرین مسابقه دست از تلاش بر نخواهیم داشت.

وی ادامه داد : چهار مسابقه حساس و مهم تا پایان مسابقات لیگ باقی مانده و تنها باید به فکر پیروزی در هر چهار مسابقه باقی مانده برابر حریفان باشیم وحق از دست دادن امتیاز را نداریم.

سرمربی تیم خونه به خونه مازندران گفت : اکنون فاصله کم امتیازی تیم های بالای جدول باعث شده تا رقابت میان تیم های مدعی برای صعود ، حساس و داغ تر شود و به همین خاطر نباید در بازی های آینده اشتباه کنیم و یا امتیاز از دست دهیم.

دست نشان افزود : به هرحال بازی خوب و پرگلی را برابر تیم گل گهر انجام دادیم و اکنون این بازی و شادی های آن را فراموش خواهیم کرد و برای مسابقه حساس هفته آینده برابر مس کرمان باید آماده شویم.

سرمربی خونه به خونه در خصوص بازی تیمش برابر گل گهر نیز گفت : بازی بسیار سنگینی بود ، گل گهر به اندازه 2 تیم نفرات در اختیار داشت و بازیکنانش در زمین و روی نیمکت فوق العاده بودند و با همین وضعیت در صدر جدول قرار داشتند.

وی افزود : پیش بینی این موضوع را کرده بودیم که حریف برای کسب پیروزی به میدان خواهد آمد و با همین هدف هم بود که گل گهر در 15 دقیقه نخست مسابقه روی یک غافلگیری ، گل وارد دروازه ما کرد.

دست نشان گفت : من پیش از مسابقه به بازیکنانم گفته بودم که دریافت گل از حریف مهم نیست و حفظ شرایط پس از گل و با برنامه ادامه دادن جربان بازی مهم است و خوشبختانه بازیکنان ما با درک درست این موضوع و اینکه با دریافت گل از حریف، همه چیز برای آنها تمام نشده ، بازی کاملا هوشمندانه و با برنامه کادر فنی را به درستی اجرا کردند و نتیجه آن پیروزی پرگلی بود که انتظارش را داشتیم.

سرمربی تیم خونه به خونه مازندران گفت : در این مسابقه فکر این که ما 5 گل به تیم صدرنشین گل گهر بزنیم ، نداشتیم ، اما به بازیکنان تیمم و هدفی که آنها برای پیروزی در این مسابقه داشتند ، اعتماد داشتم.

وی افزود : ما بازی کاملا هوشمندانه ای را انجام دادیم ، پیروزی بسیار شیرینی بود ، اما متاسفیم که نتوانستیم در این مسابقه ، شادیمان را با تماشاگران خونگرم بابلی تقسیم کنیم.

سرمربی خونه به خونه در خصوص داوری این مسابقه نیز گفت : داوری مسابقه خوب و کاملا عادلانه بود ، هرچند بازیکنان تیم گل گهر با تجربه بالای خودشان می خواستند بازی را از دست داور در بیاورند.

وی اضافه کرد : داور توانست با قدرت عمل کند و قضاوت خوبی داشته باشد ، در این مسابقه داور هم گل ما را و هم گل تیم گل گهر را آفساید اعلام کرد و در چند صحنه دیگر نیز به درستی سوت زد و اینها سلامت و صلابت داوری را نشان داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48npjl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست نشان: مقابل تیم های قدرتمند خوب بازی می کنیم
سرمربی خونه به خونه مطرح کرد؛

هافبک راست دست‌نشان در بازی با گل گهر چه کسی است؟
اختصاصی| زوج خیری یا استفاده از یاغی؟؛

مربیانی که از صعود باز ماندند+عکس
اختصاصی| پرونده اکسین و خونه به خونه بسته شد؛

سرنوشت دست نشان در گرو اِل مازنو
اختصاصی| یادداشتی در مورد مرد کهنه کار لیگ یگ؛