تاریخ انتشار: 1396/03/11 18:30
کد خبر: 206835

افتخاری و طاهری فصل بعد هم مدیر عامل خواهند بود/ هیات مدیره دو تیم تا پایان خرداد معرفی می‌شوند

یک مقام آگاه در وزارت ورزش و جوانان گفت : دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در تازه ترین اظهارنظر خود اعلام کرد که مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فصل آینده نیز هدایت این دو مجموعه را برعهده خواهند داشت لذا هیچ تغییری در این دو باشگاه در سطح مدیریت نخواهیم داشت.
افتخاری و طاهری فصل بعد هم مدیر عامل خواهند بود/ هیات مدیره دو تیم تا پایان خرداد معرفی می‌شوند

به گزارش فرتاک ورزشی، وی که تمایلی به ذکر نامش نداشت، در ادامه افزود: در خصوص معرفی اعضای هیات مدیره جدید هم وزیر ورزش در نظر دارد تا پایان خرداد ماه ترکیب نفرات جدید را رسما اعلام کند تا این دو مجموعه زیر نظر هیات مدیره فعالیت خود را دنبال کنند. 

این فرد آگاه در ادامه توضیح داد: وزارت ورزش با هدف ایجاد ثبات مدیریتی از هر دو مجموعه مدیریتی حمایت خواهد کرد و گمانه زنی های رسانه ها در خصوص کنار رفتن آقایان افتخاری و طاهری به هیچ عنوان صحت ندارد، امیدواریم با این روند هر دو مجموعه بتوانند فعالیت خود را به خوبی انجام دهند تا در فصل آینده شاهد موفقیت این مجموعه ها در رقابت های لیگ برتر و بازی های لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

وی در پایان گفت: مجموعه وزارت ورزش و در راس آن وزیر ورزش از تمام هواداران فوتبال ایران درخواست دارند روز 22 خرداد ماه در ورزشگاه آزادی حضور پیداکنند تا با حمایت از تیم ملی فوتبال ایران زمینه راهیابی به رقابت های جام جهانی روسیه نیز فراهم شود. انشالله بعد از بازی تیم ملی سرنوشت هیات مدیره دو باشگاه روشن خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kbdoq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بلاتکلیفی استقلال با مدیریت افتخاری؛ هیچ خریدی قطعی نیست!