تاریخ انتشار: 1396/04/18 15:08
کد خبر: 197409

صادقی: نباید انتظار زیادی از تیم ملی بانوان داشته باشیم

سرپرست نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال گفت: فرصت کمی برای برگزاری اردو داشتیم اما همه تلاشمان را برای کسب بهترین نتیجه خواهیم کرد.
صادقی: نباید انتظار زیادی از تیم ملی بانوان داشته باشیم

به زارش فرتاک ورزشی ، فدراسیون والیبال، فریبا صادقی سرپرست نایب رییس بانوان فدراسیون در تمرین روز یکشنبه تیم ملی بانوان حاضر شد و درباره این اردو گفت: حضور بانک سرمایه در مسابقات جام باشگاه های آسیا و با توجه به اینکه بخش اعظم ملی پوشان در این تیم حضور داشتند، فرصت کمی برای برگزاری اردو داشتیم اما از هیچ تلاشی برای کسب بهترین نتیجه در مسابقات قهرمانی آسیا دریغ نخواهیم کرد.

 

سرپرست نایب رییس بانوان فدراسیون با توضیح وضعیت برگزاری اردوی برون مرزی عنوان کرد: ما از فدراسیون ویتنام درخواست چهار بازی تدارکاتی داشتیم تا ملی‌پوشان برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده شوند. قرار است 16 بازیکن 29 تیر به ویتنام اعزام شوند. در این فرصت امکان جذب مربی خارجی نداشتیم به همین دلیل با توجه به سیاست فدراسیون برای جوان‌گرایی در بحث فنی از مربیان داخلی استفاده کردیم ضمن اینکه مشاورین فنی آقا نیز با توجه به سابقه‌ای که دارند می‌توانند به مربیان جوان کمک کنند.

 

وی افزود: اولویت ما برای آینده و در تیم‌های پایه استفاده از مربی خارجی است. اگر بتوانیم هم برای بزرگسالان و هم پایه مربی خارجی بگیریم که ایده‌آل است اما اگر نشد از مربی خارجی برای تیم پایه استفاده می‌کنیم. در همین تیم الان فرنوش شیخی و نیلوفر ابراهیمی را هم نداریم اما باتوجه به اینکه نظرمان روی جوان‌گرایی است احساس می‌کنم می‌توانیم این خلأ را جبران کنیم تا امثال درگزنی‌ها خودشان را نشان دهند.

 

صادقی در پاسخ به این پرسش که با وجود گروه سخت ایران آیا می توان انتظار صعود داشت یا خیر اظهارداشت: تایلند تیمی قوی است و سال‌ها عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی را داشته اما چین تایپه حریفی است که در شرایطی آنها را برده‌ایم و در شرایطی هم باخته‌ایم.

 

ایشان ادامه داد: هدف برنامه‌ریزی روی این تیم است البته انتظار از این تیم نباید زیاد هم باشد چرا که ما فرصت کمی برای تمرین داشتیم از طرفی برخی بازیکنان مانند شبنم علیخانی و مهتاب رحمانی آسیب‌دیده‌اند.

 

سرپرست نایب رییس بانوان فدراسیون در پایان خاطرنشان کرد: در جلسه نواب رییسان هیات های استانی که هفته گذشته برگزار شده بود از داورزنی سرپرست فدراسیون خواستیم تا تخفیف مالیاتی بیشتری برای باشگاه ها در صورت تیم داری در حوزه بانوان لحاظ کنند. اگر این پیشنهاد اجرایی شود و باشگاه ها هم همراهی کنند قطعا لیگ پرشورتری در سال جاری خواهیم داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g7a5z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شجاعی: برتری مقابل تایلند به افق دید بازیکنان بستگی دارد/ باید تاکتیک‌ها را تغییر دهیم