تاریخ انتشار: 1403/03/18 07:26
کد خبر: 1276766

فراهانی: تنها شرمندگی برایمان ماند/ امیدوارم فردا طلسم ناکامی‌مان شکسته شود

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: تنها چیزی که برای‌مان ماند شرمندگی است امیدوارم فردا برابر ترکیه به برتری برسیم و طلسم ناکامی‌مان شکسته شود.
فراهانی: تنها شرمندگی برایمان ماند/ امیدوارم فردا طلسم ناکامی‌مان شکسته شود

به گزارش فرتاک ورزشی

هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ از روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد در شهرهای کوکورا ژاپن (گروه سوم) و اوتاوا کانادا (گروه چهارم) آغاز شده است و با ۳۲ مسابقه در مدت ۶ روز تا ۲۰ خرداد پیگیری می‌شود.

تیم‌ ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در این هفته در سالن همایش‌های غرب ژاپن در شهر کوکورا به مصاف بلغارستان رفت و سه بر دو نتیجه را به حریف واگذار کرد.

علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی پس از شکست تیم ملی والیبال ایران برابر بلغارستان اظهار کرد: رقابت جذابی بود اما نتیجه به هیچ وجه خوب نبود. می‌دانم این حرف تکراری است. بازیکنان تمام تلاش‌شان را می‌کنند و هیچ شکی در این موضوع نیست اما نتیجه به دست نمی‌آید و تنها چیزی که برای‌مان ماند شرمندگی است امیدوارم فردا برابر ترکیه به برتری برسیم و طلسم ناکامی‌مان شکسته شود.

او با اشاره به بدشانسی تیم ملی والیبال ایران گفت: نمی‌دانم چطور بگویم، همه تلاش‌مان را در تمامی مسابقات کردیم اما در نهایت با دو یا سه امتیاز نتیجه را از دست می‌دهیم. مقابل کوبا، آرژانتین، صربستان و… این اتفاق رخ داد درحالی‌که می‌توانستیم در چهار دیدار به برتری برسیم و امروز هم می‌توانستیم برابر بلغارستان به برتری برسیم اما این اتفاق رخ نداد.

فراهانی درباره عملکرد خود برابر بلغارستان گفت: خدا را شکر نمایش خوبی داشتم اما واقعیت این است زمانی که تیم، نتیجه لازم را کسب نکرده است عملکرد شخصی اهمیتی ندارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/rengmm

آخرین اخبار