تاریخ انتشار: 1395/11/04 12:52
کد خبر: 234080

انریکه: هنوز با بارسلونا دلخواه من فاصله داریم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا بعد از دیدار پرگل یکشنبه شب برابر ایبار گفت که بارسلونا هنوز راه طولانی پیش رو دارد تا به جایی که می خواهد برسد.
انریکه: هنوز با بارسلونا دلخواه من فاصله داریم

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال بارسلونا یکشنبه شب در دیدار برابر ایبار با نتیجه پرگل 4 بر صفر به برتری رسید و به دوازدهمین پیروزی خود در فصل جاری لالیگا دست یافت و فاصله خود را با رئال مادرید صدرنشین جدول لالیگا به 2 امتیاز کاهش داد.

هم اکنون رئال مادرید با 43 امتیاز صدرنشین جدول لالیگا است و تیم های سوییا با 42 و بارسلونا با 41 امتیاز به ترتیب در مکان های دوم و وسوم قرار دارند.

سرخیو بوسکتس بعد از 10 دقیقه به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد و دنیس سوآرز به جای او وارد زمین شد. دنیس سوآرز، لیونل مسی، لوئیس سوآرز و نیمار گل های این دیدار را به ثمر رساندند. لوئیس انریکه از اینکه مصدومیت هافبک اسپانیایی آبی اناری ها زیاد جدی نیست، نفس راحتی کشید.

تیم فوتبال بارسلونا روز پنجشنبه آینده در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا به مصاف رئال سوسیداد می رود و انریکه خاطر نشان کرد که بازیکنان زیادی برای انتخاب از میان آنها برای این دیدار در اختیار دارد.

لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا گفت:‌ مصدومیت بوسکتس به اندازه ای که فکر می کردیم جدی نیست. سرجیو روبرتو، ایوان راکیتیچ و خاویر ماسکرانو می‌توانند جای او بازی کنند.

وی افزود:‌ از بازی راکیتیچ خوشم می‌آید. او بسیار خوب بود و همین طور عملکرد آردا توران را دوست دارم. تیم ما از حضور این بازیکنان سود می‌برد. ما توانسته ایم به بازیکنانی که فرصت بازی چندانی نداشته اند امکان بازی بدهیم تا بقیه استراحت کنند.

مسی با گلزنی در دیدار برابر ایبار، بیست و هشتمین گل خود را در فصل جاری به ثمر رساند و لوئیس سوآرز نوزدهمین گل خود را وارد دروازه حریف کرد.

انریکه گفتد:‌ هر چند در ابتدای مسابقه، ایبار ما را تحت فشار قرار داد. ولی توانستیم با مدیریت از فشار ایبار خارج و خطرناک ظاهر شویم.

وی افزود: با آنکه نتایج بدست آمده بیانگر آن است که بازی آسانی برابر ایبار داشته ایم، اما همیشه در ورزشگاه این تیم بازی سختی انجام داده ایم.

انریکه با اینکه بارسلونا در جایگاه سوم جدول رقابت های لالیگا قرار دارد، به کسب عنوان قهرمانی لالیگا در نیمه دوم فصل خوش بین است.

وی در این باره گفـت: ما آماده مبارزه برای کسب عنوان قهرمانی هستیم. هدف ما پیشرفت است، ولی هنوز به سطحی که می خواهیم نرسیده اییم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e9jxp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گزینه جدی بارسلونا برای جایگزینی انریکه

واکنش انریکه به جایزه The Best رونالدو
در مصاحبه با خبرنگاران