تاریخ انتشار: 1396/08/14 16:08
کد خبر: 175076

انصاری فرد: بحث رفتن برانکو از پرسپولیس جدی است

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: به نظرم برانکو 99 درصد از پرسپولیس جدا می‌شود و تمدید قرارداد او هیچ ارتباطی با ابقا یا استعفای طاهری ندارد.
انصاری فرد: بحث رفتن برانکو از پرسپولیس جدی است

عباس انصاری‌فرد در مورد استعفای علی‌اکبر طاهری از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بود یا نبود ایشان بستگی وابسته به شرایط است. هر چیزی حساب و کتاب دارد و نمی‌توان بدون در نظر گرفتن شرایط از رفتن، صحبت کرد. باید دید شرایط پرسپولیس روبراه است یا خیر که شواهد نشان می‌دهد اوضاع چندان بر وفق مراد نیست.

وی با اشاره به این موضوع که گفته می‌شود در صورت جدایی طاهری، برانکو نیز قرارداد خود را تمدید نمی‌کند، گفت: فکر نمی‌کنم برانکو وارد این بحث شود. او هیچ‌وقت به خاطر یک نفر خود را خراب نمی‌کند و هواداران پرسپولیس را نمی‌رنجاند. هر مدیری که به جای طاهری بیاید با برانکو پای میز مذاکره می‌نشیند.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: چه طاهری باشد و چه نباشد، بحث رفتن برانکو جدی است. احتمالا پیشنهادات خوبی به دست سرمربی پرسپولیس برسد که می‌تواند وسوسه‌کننده باشد. از طرف دیگر پرسپولیس از پنجره نقل‌وانتقالات محروم است و بعید است برانکو ریسک کند و بدون تقویت تیمش، کار را ادامه دهد.

انصاری‌فرد در پایان گفت: به نظرم برانکو 99 درصد از پرسپولیس جدا می‌شود و تمدید قرارداد او هیچ ارتباطی با ابقا یا استعفای طاهری ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39x5jq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 میراث علی اکبر طاهری برای مدیر عامل  جدید پرسپولیس