تاریخ انتشار: 1395/12/28 12:02
کد خبر: 222276

کی روش در قطر بود اما خیلی دورتر از پرسپولیس!

کی‌روش هفته گذشته برای تماشای بازی پرسپولیسی‌ها مقابل الریان راهی دوحه شد تا با یک هزینه چندمیلیونی که روی دست فدراسیون ماند، آمادگی‌اش را برای آشتی‌کنان با سرمربی قرمزپوشان اعلام کرده باشد.
کی روش در قطر بود اما خیلی دورتر از پرسپولیس!

او صبح روز بعد از بازی استقلال مقابل لکوموتیو، تهران را به مقصد دوحه ترک کرد و این پیگیری در انجام سفر علی‌رغم اینکه کی‌روش قبل از این بازی، چند سفر پی‌درپی خارجی دیگر هم داشت، نشان می دهد که او قصد دارد بازهم در ترکیب ثابتش از بازیکنان پرسپولیس استفاده کند؛ کاری که پیش از این هم بسیاری از کارشناسان به کی‌روش توصیه کرده بودند اما این همه ماجرای مربوط به ارتباط معنادار بین پرسپولیس و تیم ملی نیست. کی‌روش پیش از این از رامین رضاییان برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کرده بود؛ بازیکنی که با تصمیم انضباطی باشگاه در محرومیت به سر می‌برد، در شرایطی به تمرینات تیم ملی فراخوانده شده که پیش از سفر کی‌روش به دوحه و ماجرای آشتی این دو مربی، خبرها حاکی از احتمال دعوت نشدن بازیکنان قرمزپوش بود.

 

سفر کی‌روش به دوحه هم نکته عجیب و جالب کم نداشت که مهم‌ترین آن فاصله بسیار زیاد هتل محل اقامت سرمربی تیم ملی با هتل محل اقامت پرسپولیسی‌هاست که همین فاصله می‌تواند مهم‌ترین دلیل برای دیدار نداشتن کی‌روش با کادرفنی یا بازیکنان پیش و پس از بازی باشد.  

 

سرمربی کشورمان بعد از ورود به دوحه راهی هتل شرایتون شد و این در حالی است که اردوی پرسپولیسی‌ها در دوحه به میزبانی هتل میلینیوم برپا شده بود این دو هتل که هردو جزو هتل‌های معتبر و شناخته‌شده این کشور محسوب می‌شوند فاصله بسیار زیادی با هم دارند.  هتل میلینیوم در مرکز شهر دوحه واقع شده، در صورتی که هتل شرایتون در قسمت شیخ‌نشین و شمالی دوحه قرار دارد. به طور تقریبی این فاصله معادل فاصله میدان راه‌آهن تا میدان تجریش در تهران است. این را هم بدانید که هتل شرایتون با توجه به 5ستاره بودن خود یکی از هتل‌های گرانقیمت قطر است که در مدت این 2روز از کی‌روش پذیرایی کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39e9zx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چند کلام کوتاه با رامین رضاییان

آیا او هم مثل پرفسور قید رامین را میزند؟