تاریخ انتشار: 1395/10/10 10:08
میرحسینی:
کد خبر: 239376

شکست دادن شهرداری ارومیه محال نیست

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان ابراز امیدواری کرد، تیمش در دیدار مقابل شهرداری ارومیه به برتری دست یابد.
 شکست دادن شهرداری ارومیه محال نیست

عباسعلی میرحسینی  در مورد شکست 3 بر صفر تیمش مقابل پیکان در هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: پیکان بازی کم‌اشتباه و بابرنامه‌ای را به نمایش گذاشت و در حالی که روز بد ما بود به راحتی به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: برای اینکه مقابل پیکان بازی کنیم و پیروز شویم باید روز خیلی خوب ما و روز خیلی بد پیکان باشد، در حالی که این در تقابل ما و پیکان، شرایط کاملاً برعکس بود و ما خیلی راحت باختیم. ما معتقدیم که برد و باخت متعلق به همه عوامل تیم است و از کادر فنی تا تک تک بازیکنان در آن دخیل هستند.

میرحسینی تصریح کرد: برنامه‌هایی که برای بازی مقابل پیکان در نظر گرفته بودیم، اجرا نشد. ما می‌دانستیم که اگر سرویس‌های خوبی نزنیم و توپ به راحتی به سعید معروف برسد با مشکل روبه‌رو می‌شویم. ما خوب سرویس نزدیم و دفاع قابل قبولی هم انجام ندادیم. خوشحالم که در روز بد خود به پیکان برخوردیم و از تیم‌‌های هم رده خود شکست نخوردیم.

سرمربی خاتم در مورد بازی عصر یکشنبه تیمش مقابل شهرداری ارومیه گفت: بازی سختی پیش رو داریم، چون شهرداری ارومیه خودش را پیدا کرده و به تیمی که همه انتظار دارند، تبدیل شده است. در دور برگشت، تیم‌ها کم اشتباه‌تر شده‌اند و حاشیه امنیت کمتری دارند. حالا هر تیمی که اشتباه کمتری داشته باشد و قدر پوئن‌های حساس را بداند، می‌تواند برنده شود.

میرحسینی در خاتمه تصریح کرد: ما ثابت کردیم توانایی بازی خوب را داریم. امیدوارم بازیکنانم روحیه خود را به دست بیاورند و با آمادگی کامل به مصاف شهرداری ارومیه برویم. شکست دادن شهرداری ارومیه محال نیست و می توانیم به این هدف برسیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39abvw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



داورزنی: استویچف اعتقاد داشت با ایران روی سکوی المپیک نمی‌رود
مذاکره با ۳ گزینه جدید را آغاز کردیم