تاریخ انتشار: 1395/09/27 12:38
کد خبر: 242425

والدین نیمار اجازه ندادند او عضو رئال مادرید شود

آلبرتو خیرالدز، در آستانه دربی کاتالونیا پیرامون مهاجم برزیلی بارسلونا صحبت کرد که وی به واسطه تصمیم پدربزرگ و مادر بزرگش تنها جذب باشگاه رئال مادرید نشد.
والدین نیمار اجازه ندادند او عضو رئال مادرید شود

در آستانه دربی کاتالونیا میان بارسلونا و اسپانیول، آلبرتو خیرالدز- مربی بدنساز فعلی اسپانیول که 10 سال قبل مربی آکادمی باشگاه رئال مادرید بود در خصوص نیمار صحبت های جالبی را به زبان آورد.

 خیرالدز با تمجید از نیمار فاش کرد که وی از زمان چهارده سالگی این بازیکن هم می دانسته او تبدیل به بازیکنی بزرگ خواهد شد:

در مارس 2006 بود که روزی رامون مارتینز-مدیر فنی باشگاهمان، رئال مادرید را فراخواندم که بیاید و بازیکن 14 ساله ای که همراه پدرش در کمپ تمرینی ما حضور دارد را مشاهده کند. خیلی سخت نبود که متوجه شویم این پسر چه استعدادی دارد. ما او را در روز نخست با بازیکنان هم سن و سال و روز بعد با بازیکنان بزرگتر از خودش تمرین دادیم، در حالی که سطح او دچار هیچ افتی نشد!

به رامون گفتم برای دیدن نیمار به کمپ ما بیاید چرا که او ارزشش را دارد. جز معدود بازیکنانی بود که ما را به شدت تحت تاثیر قرار داد. این پسر دو تا سه هفته با ما تمرین کرد و برای بستن قرارداد هم آماده بود، اما والدین او به ویژه پدر بزرگ و مادر بزرگش که از بستگان نزدیک او بودند تمایل نداشتند برزیل را به مقصد مادرید ترک کنند. ما حتی آماده خرید خانه برای آن ها نیز بودیم، با این حال باشگاه از سرمایه گذاری روی او ترس داشت و آن را خطرناک می دانست. تیم کادرفنی اصرارش کاملا به جا بود، نیمار ارزش این ریسک و تلاش را داشت. 

او مادرید را به آسانی به مقصد برزیل ترک کرد و کمتر از 10 سال، روز یکشنبه مقابل تیم ما قرار می گیرد که قطعا یکی از 22 بازیکنی خواهد بود که کیفیت را به رخ خواهد کشید. هزینه او در آن سال 60 هزار یورو بود و این تنها مشکل مدیریت وقت باشگاه، فرناندو مارتین بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/367xye

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اگر قرار باشد نیمار بازیکنی را از رئال به بارسا بیاورد این بازیکن است!