تاریخ انتشار: 1395/05/26 12:34
کد خبر: 267469

حضور شهریان در اردوی کشتی بانوان

صبح امروز (سه شنبه) معاون امور ورزش بانوان از اردوی کشتی بانوان بازدید کرد

به گزارش سرویس ورزش بانوان فرتاک ورزشی، تیم ملی کشتی بانوان خود را برای حضور در رقابت جهانی آماده می کند. اردوی گراپلینگ بانوان در خانه کشتی البرز از 23 مرداد آغاز شده است و تا 1 شهریور ادامه دارد. رباب شهریان صبح امروز(سه شنبه) در خانه کشتی البرز حضور یافت. رقابت های جهانی گراپلینگ مهر سال جاری در بلاروس برگزار می‌شود.

 

نایب رییس کشتی بانوان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه معاون امور ورزش بانوان از اردوی گرپلینگ بازدید کردند بیان داشت: شهریان شرایط اردو را مساعد دانست و آمادگی جسمانی ملی پوشان را در سطح خوبی دید.

منظمی در ادامه گفت: ملی پوشان در خواستی از شهریان داشتند که بتوانند با لباس نو دی در رقابت‌های شرکت کنند، شهریان نیز موافقت کرد ولی منوط بر اینکه شرایط اداری آن طی شود. همچنین شهریان از خادم به دلیل حمایت از کشتی بانوان و افراطی مدیر کل تربیت بدنی استان البرز نیز تشکر کرد.

ملی پوشان گراپلینگ نیز به رسم تشکر یادبودی را از طرف تیم ملی به شهریان اهدا کردند.

منظمی درباره شرایط آماده سازی تیم ملی گراپلینگ تا رقابت های جهانی نیز ، خاطر نشان کرد : با یک مربی لهستانی مذاکره کرده ایم، قرار بر این شد زمان حضور در ایران را به او اعلام کنیم و در صورت توافق در تمرینات حاضر شود. ما در نظر داریم مربی لهستانی از هشتم شهریور  ماه تا زمان اعزام ملی پوشان در کنار تیم ملی گراپلینگ باشد.

 

مریم منظمی درباره مامونوا نیز گفت: مامونوا اعلام کرده است در این دوره نمی‌تواند در کنار ملی‌پوشان آلیش باشد چرا که خود به عنوان بازیکنان در رقابت های جهانی حضور دارد و نمی‌تواند تیم ایران را کوچ کند. قرار بر این شد بعد از رقابت های جهانی با حضور در قرقیزستان با مامونوا مذاکره کنیم و برای یک دوره 6 ماهه ازاو استفاده کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrggb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کسب ۳۵۰ مدال بین المللی توسط بانوان ورزشکار در کشور
معاون وزیر ورزش در کرج عنوان کرد: