تاریخ انتشار: 1396/06/12 21:11
کد خبر: 185121

نساجی و پاشازاده در فکر آرزوهای بزرگ/ اما صعود نیاز به پوشش این ضعف دارد

نساجی مازندران با پاشازاده از چهار بازی دارای 9 امتیاز و در رده پنجم جدول ایستاده است.
نساجی و پاشازاده در فکر آرزوهای بزرگ/ اما صعود نیاز به پوشش این ضعف دارد

 نساجی مازندران را باید یکی از تیم های شایسته ادوار گذشته لیگ یک دانست که همواره یکی از تیم های مدعی صعود بوده که متاسفانه بدلیل نبود پشتوانه مالی و عدم حمایت مناسب مسئولین از این تیم، نتوانسته به آن چه که شایسته او بوده دست یابد.

سال گذشته تا پایان نیم فصل اول این تیم یکی از مدعیان جدی صعود بود اما حکایت نساجی بازهم تکرار شد تا این تیم نتواند به آن چه که طرفداران بی شمار و پر شورش آرزو دارند دست یابد.

این حکایت در الان هم ادامه داشته و الان که فصل جاری در لیگ دسته اول چهار هفته اول آن سپری شده است، شاهد یک اتفاق در این تیم می باشیم و آمدن مهدی پاشازاده بر روی نیمکت این تیم یک اتفاق خوب بود تا شاید به پشتوانه این مربی کاربلد به آن چه دوست دارند وآرزویش را سالهاست در سینه دارند دست یابند.

این تیم از چهار بازی گذشته خود دارای سه پیروزی و یک شکست بوده و با 9 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد و تا این جای کار میانگین امتیازات این تیم در هر بازی 25/2 بوده که می تواند آمار بسیار خوبی باشد و در این چهار بازی هم 4 گل به ثمر رسانده که در هر بازی یک گل محسوب می شود که نه عالی و نه ضعیف است.

اما باید قبول کنیم که اگر نساجی در سال قبل علی رغم تمامی مشکلات یکی از تیم های مطرح بود به این دلیل بود که در این تیم یک مهاجم تمام کننده به نام محمدعباس زاده حضور داشت که در نهایت آقای گل لیگ یک شد و ضعف مدافعان و گل های خورده را با بازی خوب خود و زدن گل های فراوان جبران می کرد.

امسال اما قضیه متفاوت است و روند گلزنی در این تیم سبک اش تغییر کرده و در طی چهار بازی گذشته تنها چهار گل زده و این چهار گل هم از ضربات ایستگاهی و جالب این که چهار مدافع این تیم محمد آشتیانی - مجتبی بیژن - مرتضی غلامعلی تبار و مجتبی ممشلی به ثمر رسانده اند.

وقتی می بینیم که این تیم تنها یک گل دریافت کرده و آنهم در قائمشهر در مقابل دیدگان هزاران هوادار مشتاق و در قبال دریافت آن گل نتوانسته گلی به ثمر برساند تا در کارنامه اش یک شکست دیده شود و اینجاست که باید نگران آینده این تیم بود.

با این شرایط و ادامه گلزنی از روی ضربات ایستگاهی توسط مدافعان، معلوم نیست تا به کی می تواند برای نساجی و پاشازاده جواب بدهد و از هم اکنون باید برای رفع مشکل گلزنی از سوی مهاجمان چاره ای اندیشیده شود و گرنه ممکن است در روزهای حساس بلای جان این تیم ریشه دار شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xbppp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پاشازاده: این یک کادوی ناقابل برای هواداران نساجی بود/ از مردم قائمشهر می‌خواهم به این تیم ایمان داشته باشند!

زمزمه های پیروزی نساجی با پاشازاده!
پس از باخت مقابل گل گهر؛