تاریخ انتشار: 1396/01/11 20:01
اختصاصی| مدیررسانه نفت امیدیه مطرح کرد؛
کد خبر: 220169

کنارکوهی: آقای طباطبایی لطفا مسولیت نتایج اسف بار تیم بزرگ داماش گیلان را بپذیرید

جنجال های بعد بازی دو تیم نفت امیدیه و داماش گیلان همچنان ادامه دارد و قصد تمام شدن ندارد.
کنارکوهی: آقای طباطبایی لطفا مسولیت نتایج اسف بار تیم بزرگ داماش گیلان را بپذیرید

به گزارش فرتاک ورزشی از خوزستان، بهنام کنارکوهی مدیررسانه باشگاه نفت امیدیه در گفتگو با خبرنگار ما در مورد حاشیه های بوجود آمده در پایان بازی مقابل داماش گیلان مطرح کرد که در ذیل می خوانیم:

در روزی که دوپنالتی برای تیم ما گرفته نشد، آقای طباطبایی به داوری معترض هستند. ایشان که دم از اخلاق میزنند دقیقه 60بازی چرا تهدید به ترک زمین کردند، کادر ایشان چطور علنی به داور مسابقه توهین کردند؟!

آقای طباطبایی شما شب قبل از مسابقه و با حاشیه های بوجود آمده در اردوی داماش قافیه را باخته بودید. آقای طباطبایی چرا با مردم فهیم رشت رو راست نیستید؟ چرا خیلی شفاف نمی‌گویید که نتیجه را قبل از بازی بدلیل نداشتن جوراب واگذار کرده بودید؟ چرا نمی‌گویید که تیم نفت امیدیه در عین حال که می‌توانست بدون دردسر 3امتیاز را نصیب خود کند، جوراب تیم داماش در این مسابقه از طرف باشگاه نفت امیدیه در اختیار شما قرار داد تا اصل جوانمردی را رعایت  کند و در زمین مسابقه رودروی شما بایستد.در فیلم های منتشر شده دقیقا مشهود است زمانی که در پایان بازی به سمت داور مسابقه حملهور شدید، اقدام به هل دادن و پرت کردن افراد پیرامون داور نمودید تا به داور مسابقه برسید. بعلت شاکی شدن سرپرست نفت امیدیه از شما و چندتن از بازیکنانتان بدلیل فحاشی از رختکن خارج نمیشدید، نه حبس شدن در رختکن.

درضمن باوجود اینکه امکانات اقامتی در امیدیه مهیا بود، شما به میل خود در ماهشهر اسکان پیدا کردید. روز قبل از مسابقه سرپرست تیم نفت امیدیه در تماس با سرپرست تیم داماش اعلام کرد که ما پذیرای شما در امیدیه هستیم. شما قبل از بازی زمین را با کادر خود بررسی کرده بودید که در عکس های گرفته شده همه چیز مشخص است پس لطفا با مردم فهیم رشت رو راست باشید. خودتان را پشت حاشیه خود ساخته مخفی نکنید و مسولیت نتایج ضعیف تیم بزرگ داماش گیلان را بپذیرید.

گفتنی است داماش در این بازی جنجالی، 1-0 شکست خورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x8dlw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست دستیار ویسی از طرفداران سپاهان