تاریخ انتشار: 1403/03/24 09:08
کد خبر: 1277111

داماش زود دست به کارشد؛ سرمربی فصل جدید مشخص شد

مالک داماش می‌گوید تلاش می‌کنند تیمی در خور ببندند تا جشن صعود به لیگ برتر را بگیرند و از علی نظرمحمدی نیز برنامه خواسته است.
داماش زود دست به کارشد؛ سرمربی فصل جدید مشخص شد

به گزارش فرتاک ورزشی

تیم داماش گیلان توانست در هفته پایانی مسابقات لیگ‌ دسته اول با حضور ۱۲ هزار تماشاگر بقا خود را در لیگ یک تثبیت کند. نصیر نعیمی‌پور، مالک باشگاه داماش گیلان گفت: پیش از سال ۱۴۰۳ دچار یک عارضه مغزی شدم و چند مدتی نتوانستم در رشت حضور پیدا کنم اما باز هم حمایت‌های مالی خود را از باشگاه داماش انجام ‌دادم.

نصیر نعیمی‌پور افزود: در سال آینده سعی می‌کنیم تیمی در خور نام داماش و هوادارانش ببندیم که بتوانیم جشن صعود را در رشت برگزار کنیم.

مالک‌ داماش ادامه داد: همانند هواداران داماش، خوشحالم از اینکه در لیگ ماندیم اما حق هواداران‌مان حضور داماش در لیگ برتر است.

نعیمی‌پور افزود: به دلیل وضعیت وخیم جسمانی چند صباحی در رشت حضور نداشتم و در حال حاضر دوران نقاهت را سپری می‌کنم و همچنان با بیماری دست به گریبان هستم.

مالک داماش افزود: طی روزهای آتی، قرارداد فصل گذشته اعضای تیم را تسویه می‌کنیم و هدفم در فصل صعود با داماش به لیگ برتر است.

نعیمی‌پور با اشاره به اینکه در حال رایزنی برای تامین منابع مالی برای سال آینده هستیم گفت: از سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع برای همکار، تعامل و اسپانسرینگ داماش دعوت به‌عمل می‌آورم.

مالک‌ داماش با بیان اینکه در نیم فصل مسابقات با علی نظرمحمدی صحبت‌هایی برای ادامه همکاری در فصل آتی داشتیم: از نظرمحمدی برای فصل آتی و بستن تیمی قدرتمند برنامه خواستیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/kqzywd

آخرین اخبار