تاریخ انتشار: 1396/08/01 20:34
کاپیتان گل گهر در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 176815

حمزه مظفری: دچار بحران شده‌ایم و از این حالت در خواهیم آمد/ به حمایت بیشتر هوادارانمان نیازمندیم

کاپیتان تیم فوتبال گل گهر سیرجان معتقد است که روزهای خوب در انتظار این تیم خواهد بود.
حمزه مظفری: دچار بحران شده‌ایم و از این حالت در خواهیم آمد/ به حمایت بیشتر هوادارانمان نیازمندیم

 حمزه مظفری کاپیتان تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص شرایط این باشگاه گفت: تیم ما شرایط خوبی داشت و بازیکنان خوبی جذب شده اند ولی به بحران خوردیم که در فوتبال طبیعی است. انشاالله این بحران را رد کنیم، دوباره شرایط ما خوب می شود.

وی درخصوص باخت خانگی مقابل ایرانجوان گفت: روی تنها نقطه قوت تیم ایرانجوان که همان ضربات ایستگاهی است در طول هفته کار کردیم ولی متاسفانه دو خطای بی مورد انجام دادیم و روی همان دو ضربه دو گل بد خوردیم. روی دور بدشانسی هستیم ما و همه چیز دست به دست هم داده است تا نتیجه نگیریم ولی انشاالله درست می شود.

مظفری در مورد گلهای فراوان خورده این تیم گفت: در خط دفاعی بازیکنان خوبی داریم. وقتی که گل میخوریم کل فاز دفاعی مشکل دارد. اشتباهاتی داشتیم در خط دفاعی ولی تیم ما در کار دفاعی خوب کار نمی کند، در خط حمله هم بازیکنان اسمی و خوبی داریم ولی مصدومیت هایی که وجود دارد کار را سخت کرده ولی انشاالله به زودی با حل شدن این مشکل تیم ما نتایج خوبی کسب می کند.

کاپیتان گل گهر در خاتمه گفت: از هواداران عزیز سیرجانی می خواهم که مانند همیشه حمایت کنند، باشگاه مسئولین و رسانه ها حمایت های خودشان را بیشتر بکنند تا انشاالله به بالای جدول برویم و به لیگ برتر صعود کنیم.

مصاحبه : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o9pol

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمزه مظفری: به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم
اختصاصی| کاپیتان گل گهر مطرح کرد؛

پیروزی ایرانجوان مقابل گل‌گهر پس از سه سال ناکامی!
اختصاصی| طلسم سیرجان بالاخره شکسته شد؛

اعلام حمایت مجدد باشگاه گل گهر از وینگو
اختصاصی| در واکنش به خبر فرتاک ورزشی؛