تاریخ انتشار: 1396/01/15 11:32
اختصاصی| پیش بازی استقلال اهواز-بادران تهران؛
کد خبر: 219484

مثل همیشه بباز؛ سه امتیاز آسان در حساب بادران!

هفته سی ام رقابت های لیگ آزادگان در حالی روز چهارشنبه ١٦فروردین برگزار می شود که دو تیم بادران و استقلال اهواز از ساعت ١٦:٤٥ به مصاف هم می روند.
مثل همیشه بباز؛ سه امتیاز آسان در حساب بادران!

به گزارش فرتاک ورزشی، نارنجی پوشان بادران که در اولین دیدار خود در سال ٩٦ در حالی که از نساجی با دو گل پیش بودند به تساوی دو بر دو دست یافتند باید به مصاف استقلال اهوازی بروند که هفته گذشته دو بر یک در برابر شاگردان مایلی کهن در تیم ملوان تن به شکست دادند .

شاگردان محمد ربیعی که با ٤٣امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار دارند برای کم کردن فاصله امتیازی خود با صدر جدول حریف آسانی در مقابل دارند ، استقلال اهواز ، تیمی که با شکست هفته قبل در برابر ملوان سقوطش به دسته دوم قطعی شد در خانه میزبان نارنجی پوشان بادران هستند .

استقلال اهواز با یازده امتیاز در رده هجدهم جدول قرار دارد . آبی پوشان اهوازی در پنج بازی آخر خود تنها یک تساوی بدست آورده اند و چهار باخت در کارنامه پنج بازی اخیر دارند  و بادرانی ها یک برد و چهار تساوی در پنج بازی اخیر بدست آورده اند .

خط دفاع ضعیف اهوازی ها با ٥٧گل خورده ضعیف ترین خط دفاع را در لیگ دارد و در مقابل بادرانی ها ٢٨ گل خورده دارند ، ٢٨گل زده برای بادران و ١٧گل زده برای آبی های اهوازی آمار خط حمله دو تیم است.

بازی رفت دو تیم  :  بادران 3-1 استقلال اهواز  

باید دید شاگردان بابایی که سقوطشان قطعی شده در برابر بادرانی ها چه نتیجه ای کسب می کنند .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lxv5r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار بادران-استقلال اهواز(3-1)