تاریخ انتشار: 1396/01/11 11:12
اختصاصی| سرمربی بادران تهران مطرح کرد؛
کد خبر: 220283

محمد ربیعی: نمی‌دانم چه چیزی پشت بادران است که نمی‌گذارد نتیجه بگیریم/ ما بر نساجی غالب بودیم

سرمربی تیم فوتبال بادران تهران معتقد است که عوامل غیبی سبب می شود تا تیمش نتیجه نگیرد.
محمد ربیعی: نمی‌دانم چه چیزی پشت بادران است که نمی‌گذارد نتیجه بگیریم/ ما بر نساجی غالب بودیم

به گزارش فرتاک ورزشی از قائمشهر، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال بادران تهران درخصوص بازی با نساجی در پایان بازی گفت: از لحاظ نتیجه گیری برای ما این بازی خوب نبود ولی ما از لحاظ فنی فوق العاده ظاهر شدیم اما نمی دانم چرا اینقدر بدشانس هستیم.

وی افزود: ما بالای 10 موقعیت روی دروازه نساجی ایجاد کردیم که بیش از نیمی از این موقعیت ها، موقعیت صد در صد بود و به غیر از دو گلی که زدیم، توپ را به تیرک دروازه آنها نیز زدیم، اما تیمی که بیش از 70درصد مالکیت توپ دارد که قرار نیست در قائمشهر 100 تا موقعیت به دست آورد!

وی ادامه داد: چه تیمی می تواند در قائمشهر این سطح فوتبالی را به نمایش بگذارد و در این شهر، مالکیت توپ و از همه لحاظ از نساجی برتر باشد! این چهارمین بازی هست که ما در دقایق پایانی غافلگیر می شویم و روی در لحاظ پایانی و حساس بازی، سه امتیاز را از دست می دهیم و با تک امتیاز زمین بازی را ترک می کنیم.

وی درخصوص امید به صعود گفت: ما از لحاظ فوتبالی جای ما اینجای جدول نیست و به عقیده مربیانی که با آنها بازی کرده ایم، ما باید جزء سه تیم اول جدول باشیم اما بدشانسی هایی که آورده ایم سبب شده تا امتیازهای مفتی را از دست بدهیم. واقعا نمی دانم خدا، یا چه چیز دیگری پشت تیم ما است که نمی گذارد تیم ما نتیجه بگیرد.

ربیعی در پایان گفت: تبریک میگم به مردم قائمشهر که از بالای بام خانه ها به حمایت از تیم خود پرداختند اما زور نساجی به تیم ما نرسید و ما غالب بودیم. گل نزدیم و محکوم به گل خوردن شدیم. من قبلا در قائمشهر و این ورزشگاه آمدم و خیلی دوست دارم مردم قائمشهر را و واقعا از اینکه فوتبال به اینگونه در اینجا زنده است، لذت می برم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kvpk8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وقت‌های اضافه دست از ربیعی و بادران برنمی‌دارد/ عباس زاده همچنان ناجی نساجی!
گزارش کامل بازی؛

در غیاب هواداران نساجی؛ بادران با ربیعی شگفتی می‌آفریند!
اختصاصی| پیش نساجی مازندران و بادران تهران؛

تجربه مایلی کهن یا جوانی ربیعی؛ جدال مرگ و زندگی
اختصاصی| ملوان –بادران؛ دیداری مهیج و حساس در هفته بیست و هشتم؛