تاریخ انتشار: 1397/04/10 16:09
کد خبر: 140884

فاش شد؛ علت پشیمانی گریزمان از پیوستن به بارسلونا!

آنتوان گریزمان پس از ماه ها شایعه و حواشی مختلف؛ در نهایت قراردادش با اتلتیکو مادرید را تمدید کرد.
فاش شد؛ علت پشیمانی گریزمان از پیوستن به بارسلونا!

ستاره فرانسوی که این روزها در جام جهانی می درخشد و اکنون باید در یک چهارم نهایی به مصاف اروگوئه برود، به تمجید از کاپیتان اتلتیکو تیم ملی اروگوئه پرداخت.

دیگو گودین، مدافع مستحکم اتلتیکو و تیم ملی اروگوئه نقش مهمی در رسیدن تیم کشورش به یک چهارم نهایی جام جهانی ایفا کرده است. خط دفاعی اروگوئه با رهبری او تنها یک گل دریافت کرده و شب گذشته برابر رونالدو نیز موفق از زمین خارج شد.

گریزمان در تمجید از گودین گفت:« بخش مهمی از دلیل ماندنم در اتلتیکو به گودین مربوط می شود. در اتلتیکو که هستیم، هر روز با او در ارتباطم. چه در داخل و چه در خارج از زمین. این ارتباط حتی در تعطیلات نیز قطع نمی شود. حتی برای پیوستن به اتلتیکو هم با گودین مشورت کردم و او من را ترغیب کرد تا به پیشنهاد باشگاه، پاسخ مثبت بدهم.

 

گودین پدرخوانده دختر کوچکم است و همین نشان می دهد که تا چه اندازه باهم صمیمی هستیم.»

گریزمان در مورد اروگوئه نیز گفت:« آنها برابر پرتغال 2-4-4 بازی کردند و تیمی بسیار منجسم هستند. سبک بازی اروگوئه شبیه به اتلتیکو است و در زمین می بینید که هر بازیکن خود را فدای هم تیمی هایش می کند.

حتی کاوانی هم در کارهای دفاعی شرکت می کند و در کنار سوارز، زوج بسیار خطرناکی در خط حمله تشکیل داده اند. بازی با چنین تیم متحد و منسجمی دشوار است.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lprdr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکایت اتلتیکو مادرید از باشگاه بارسلونا!