تاریخ انتشار: 1395/07/29 16:40
کد خبر: 254360

علی امیری: دنبال برد بدون حاشیه مقابل نساجی هستیم

تیم فوتبال خونه به خونه با کسب نتایج خوب در چند دیدار اخیر خود موفق شد تا رده دوم جدول خود را بالا بکشاند.
علی امیری: دنبال برد بدون حاشیه مقابل نساجی هستیم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، در صورت برتری خونه به خونه مقابل نساجی، احتمال صعود این تیم به صدر جدول لیگ یک فوتبال کشور زیاد است.

سخنان علی امیری، قائم مقام باشگاه خونه به خونه را پیش از دیدار حساس این تیم و نساجی را گزیده وار می خوانید: 

**  باشگاه خونه به خونه با یک برنامه ریزی منظم و منسجم لیگ را شروع کرد و امروز گوشه ای از توانائی هایی که مردم و کادر فنی و مدیریت باشگاه از این تیم انتظار دارند را به نمایش گذاشت. 

**  از اینکه با برد مقابل نفت مسجد سلیمان دل مردم را شاد کردیم خوشحالیم و امیدوارم روند پیروزی های تیم تداوم داشته باشد. خدا را شکر هماهنگی بیشتری را از خونه به خونه شاهد هستیم و ان شاالله طی هفته های آینده صدر جدول را نیز از آنخود خواهیم کرد.

** این هفته یک بازی مهیج مقابل نساجی خواهیم داشت که از آن به عنوان دربی مازندران یاد می کنند. اگر بگویم این بازی نیز به مانند سایر بازی های دیگر است، شاید کمی دور از واقعیت باشد. چون همیشه بازی بین تیم های یک استان یا شهر از حساسیت خودش برخودار است و ما و مدیریت باشگاه هم برای این دیدار تمهیدات خاصی را قطعا می اندیشیم و تمام سعی تلاش خود را خواهیم کرد تا این دیدار در نهایت احترام و در جوی آرام برگزار شود.

** احترام خاصی برای قائمشهری های عزیز قائل هستیم و خدا را شکر ارتباط خوبی هم بین دو باشگاه حاکم است. ولی به هر حال فوتبال است و ما هم برای پیروز شدن وارد میدان می شویم.

** خواهشی که از هواداران خونه به خونه و هواداران تیم ما در سطح مازندران دارم این است که واقعا رفاقت را سرلوحه کار خود قرار دهند. فوتبال برد و باخت دارد و ممکن است برای هر تیمی رقم بخورد.

** باشگاه خونه به خونه عزم خود را برای صعود به لیگ برتر جزم کرده است و تا این برهه از زمان از آن رنج امتیازی که باید به آن دست پیدا می کردیم یک مقدار عقبیم.

** جا دارد از آقای مرزبان که نظم و انضباط خوبی را در تیم حاکم کرده است تشکر کنم و خوشخبتانه در بین بازکینان رفاقت و ارتباط خوبی را شاهد هستیم.

**  در بازی هایی که به تساوی هم دست یافتیم فرصت های زیادی خلق کردیم و متاسفانه با بدشانسی به سه امتیاز بازی دست نیافتیم.

** توقع فوتبال دوستان از از تیم خونه به خونه خیلی بالا است و همه ما به آن واقف هستیم. شما ببینید تیم های دیگر هم امتیاز با ما هستند ولی مردم نتایج این تیم ها را عادی می دانند ولی به ما که رده دئم جدول را در اختیار دارند می گویند هنوز جا نیفتاده اید.

**  سایر تیم ها با تمام وجود مقابل خونه به خونه به میدان می روند و نهایت تلاش خود را به کار می گیرند و با کسب تساوی مقابل ما نیز رضایت خود را اعلام می کنند. این مسئله سبب می شود یک بازی بسته را مقابل ما به نمایش بگذارند و کار را برای بازیکنان ما سخت کنند.

** با بازیکنانی که ما در اختیار داریم سایر تیم ها تیم خونه به خونه را به عنوان استقلال و پرسپولیس لیگ دسته اول یاد می کنند.

**  باشگاه مسائل داوری را از طریق فدراسیون  پیگیر هستیم و به دنبال احقاق حق خود هستیم. مشکلی با اشتباهات داوری نداریم و آن را جزئی از فوتبال می دانیم ولی در بعضی مواقع رفتارهای مغرضانه به خوبی نمایان است و در مقابل آن ساکت نمی نشینیم.

**  از هواداران خونه به خونه بابت حمایت خوبی که از تیم دارند نهایت تشکر را داریم. حضور آنها در بازی های خانگی خونه به خونه شور و حال خاصی به ورزشگاه هفت تیر بابل می دهد. امیدوارم این عزیزان در بازی با نساجی نیز در کمال رعایت نظم و اخلاق، مثل همیشه پشت تیم باشند. 

** جا دارد از اخوان حسن زاده بابت حمایت دلسوزانه ای که از تیم دارند نهایت تشکر را داشته باشم و امیدوارم همه ما تلاش کنیم تا با صعود خونه به خونه به لیگ برتر، جواب زحمات این عزیزان را بدهیم.

گفتنی است، قائم مقام باشگاه خونه به خونه امروز در حرکتی خداپسندانه در سازمان انتقال خون بابل حاضر شد و خون خود را برای کمک به بیمارانی که محتاج به خون هستند اهدا فرمود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lmjd8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 هوادار روشندل نساجی و دوستش در ایام محرم راهی کربلای معلی می شوند
مالک خونه به خونه: