تاریخ انتشار: 1396/01/27 15:59
کد خبر: 216729

کوئنترائو بعد از 99 روز برگشت

مدافع پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید سرانجام بعد از مدت‌ها دوری از میادین توانست در دیدار مقابل خیخون در ترکیب تیمش قرار بگیرد.
کوئنترائو بعد از 99 روز برگشت

فابیو کوئنترائو مدافع پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار این هفته تیمش مقابل خیخون در ترکیب اصلی قرار داشت. ستاره پرتغالی مدت‌ها از ترکیب اصلی رئال به دلیل مصدومیت‌های متعدد دور بود. کوئنترائو یکی از بازیکنان خوب رئالی ها در سال‌های گذشته بود اما مصدومیت‌های سریالی این بازیکن باعث شد تا او از دوران اوجش فاصله زیادی بگیرد.

فابیو کوئنترائو، مدافع چپ پرتغالی پس از 99 روز بالاخره موفق شد به میادین بازگردد. زیدان سرمربی فرانسوی رئال در این دیدار به مارسلو برزیلی مدافع چپ خود استراحت بیشتری داد. او در اواخر بازی از این بازیکن ملی پوش استفاده کرد تا مارسلو در دیدار حساس مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا آماده‌تر باشد.

نکته جالب در مورد کوئنترائو مدافع پرتغالی این است که او در سال 2017 میلادی برای اولین بار در ترکیب تیم رئال مادرید در لیگ اسپانیا قرار گرفت. بازیکنی که در ابتدا به عنوان یک هافبک شناخته می‌شد اما  رفته رفته در تیم رئال مادرید به یک مدافع چپ تغییر پست داد تا در تیم ملی پرتغال هم در همین پست بازی کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2az5al

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاشیه جدید مدافع رئال مادرید

 مارسلو: از لحاظ ذهنی خسته هستیم
در مصاحبه با خبرنگاران