تاریخ انتشار: 1395/09/30 11:37
کد خبر: 241777

پیشنهاد یک استقلالی به امید عالیشاه: حالا که میخواهی از پرسپولیس جدا شوی، به استقلال بیا!

وقتی خبر انتقال امید عالیشاه به تراکتورسازی به صورت رسمی اعلام شد، یکی از دوستان امید با او تماس گرفت و پیشنهاد کرد استقلالی شود!
پیشنهاد یک استقلالی به امید عالیشاه: حالا که میخواهی از پرسپولیس جدا شوی، به استقلال بیا!

امید عالیشاه که از هفته ها قبل تصمیم گرفته بود نیم فصل دوم به سربازی برود و بازیکن تراکتور شود، این موضوع را مخفی نگه داشت تا ناخواسته برای پرسپولیس تولید حاشیه نکند. امید سرانجام دیروز بعد از آن که برانکو سوتی داد و ماجرای جدایی عالیشاه را بعد از خروج از جلسه اش با علی اکبر طاهری، به خبرنگاران حاضر در باشگاه پرسپولیس گفت، این موضوع را علنی کرد و جالب است بدانید بلافاصله یکی از دوستان رسانه ای عالیشاه با او تماس گرفت و گفت: به جای تراکتور بیا استقلال!

 این روزنامه نگار ورزشی به رادنیوز گفت: به شوخی به امید گفتم حالا که می خواهی از پرسپولیس جدا شوی، سرباز نشو و بیا نیم فصل برای استقلال بازی کن که امید هم با خنده جواب داد مگر تیم شما اجازه جذب سرباز دارد؟ من هم گفتم حالا نیم فصل دیتر برو سربازی که امید خندید و گفت خب در این صورت نیم فصل بیشتر در پرسپولیس می مانم!

 این شخص می‌گوید؛ به امید گفتم من مطمئنم تو آخرش میایی استقلال که امید هم جواب داد مطمئن باش من آخرش تو را پرسپولیسی می کنم ولی خودم استقلالی نمی شوم!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ak97y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار




تب و تاب برای شاه ماهی نقل و انتقالات