تاریخ انتشار: 1395/12/22 00:35
کد خبر: 223653

وقتی پیشکسوتان پرسپولیس دردسرساز می شوند

طاهری برای پرداخت بدهی ژوزه پرتغالی دست به دامان هواداران شده و با تبلیغات گسترده رسانه‌ای سعی دارد سایه شوم محکومیت فیفا را از سر پرسپولیس دور کند.

 در چنین شرایطی و در حالی که بعضی بازیکنان سابق قرمزپوش مثل علی کریمی به حمایت از طاهری برای همکاری همه‌جانبه طرفداران تلاش می‌کنند، عده‌ای از پیشکسوتان قدیمی‌تر پرسپولیس به دنبال دریافت مطالبات خود هستند و طاهری را تحت فشار قرار داده‌اند. مرتضی فنونی‌زاده، بهروز سلطانی و تعداد محدودی از دیگر پیشکسوتان، با در دست داشتن حکم محکومیت پرسپولیس از طرف کمیته انضباطی، در پی دریافت طلب‌های خود هستند. گویا مجموع بدهی پرسپولیس به این پیشکسوت‌ها چیزی نزدیک به صد میلیون است و با ریخت و پاش‌های هرساله باشگاه، آن‌ها انتظار داشتند طلب ناچیزشان خیلی زودتر از این‌ها پرداخت میشد.

بی‌توجه‌ای طاهری به این مطالبات باعث شده بازیکنان سال‌های دور پرسپولیس سفت و سخت این روزها پیگیر باشند و حتی سلطانی در مصاحبه‌ای گفته شاید به دیدار ریاست‌جمهوری بروند. وجه اشتراک این پیشکسوت‌ها هم انتقاد به عملکرد طاهری است. آن‌ها عقیده دارند مدیرعامل پرسپولیس پشت سکوت‌ها و نتایج مثبت برانکو پناه گرفته؛ اما اقدامات فراوانی را به ضرر پرسپولیس انجام داده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a5mae

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کمک 6 ریالی یک هوادار به پرسپولیس! +عکس

 یاغی این روزهای پرسپولیس عذرخواهی کرد
رضاییان:با علیپور همشهری هستم و با هم صحبت کردیم