تاریخ انتشار: 1396/01/14 11:37
اختصاصی| هافبک ایرانجوان بوشهر مطرح کرد؛
کد خبر: 219715

حسن شوشتری: می‌خواهم از ایرانجوان به لیگ برتر برسم/ امیدوارم در پایان لیگ شرمنده مردم بوشهر نشویم

حسن شوشتری بازیکن توانمند ایرانجوان بوشهر که به نوعی نقطه قوت این تیم در میانه میدان می باشد از شرایط این تیم بوشهری و خودش سخن گفت.
حسن شوشتری: می‌خواهم از ایرانجوان به لیگ برتر برسم/ امیدوارم در پایان لیگ شرمنده مردم بوشهر نشویم

به گزارش فرتاک ورزشی، شوشتری که سابقه بازی در شهرداری اردبیل و پارسه تهران را نیز در کارنامه داشت در مورد پیشنهادات خود در ابتدای فصل گفت: من چند پیشنهاد خوب از تیم های مطرح لیگ یکی داشتم ولی ترجیح دادم به ایرانجوان بپیوندم چرا که یک تیم پرهوادار می باشد و بازیکنان زیادی نیز از این تیم به لیگ برتر رسیدند من نیز برای اینکه بیشتر بازی کنم به این تیم پیوستم که از این انتخاب تا اینجای کار راضی می باشم.

وی در مورد کار با سعید مفتخر افزود: بی شک آقای مفتخر مربی خوب و بادانشی می باشد که به اهداف بزرگی در سر دارد و بنده به شخصه این اعتقاد را دارم که در آینده ای نزدیک از ایشان بیشتر خواهیم شنید.

وی در مورد از دست دادن سه امتیاز بازی خانگی مقابل مس رفسنجان اشاره داشت: بعد یک وقفه لیگ مجددا آغاز شد که باعث شد دو تیم کمی از شرایط آرمانی خود به دور باشند ولی تیم ما به دنبال سه امتیاز بود که موقعیت های خوبی را نیز ایجاد کردیم اما در زدن ضربات آخر بدشانس بودیم و به هدف خود که برد مقابل مس رفسنجان بود نرسیدیم.

شوشتری در مورد شرایط مالی ایرانجوان گفت: متاسفانه شرایط مالی حاکم در تیم اصلا خوب نیست و مسئولین به قول های خود عمل نکرده اند.

شوشتری در مورد رتبه احتمالی بوشهری ها نیز ادامه داد: ما تمام تلاش خود را می کنیم که به رتبه های بالاتر جدول برسیم چرا که تیم ما لایق بهترین ها می باشد.

وی در پایان گفت: امیدوارم در پایان لیگ شرمنده مردم بوشهر نشویم چرا که آن ها لایق بهترین ها می باشند.

مصاحبه: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ov6yg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابهامات بزرگ در انتقال مهدی قائدی به لیگ برتر
اختصاصی| با عواطف جوان اول فوتبال کشور بازی نکنید؛