تاریخ انتشار: 1403/04/06 17:06
یورو 2024
کد خبر: 1277996

توقف بلژیک برابراوکراین و تساوی اسلواکی و رومانی در نیمه اول

۴۵ دقیقه نخست بازی دور پایانی گروه E رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ بدون برنده به پایان رسید.
توقف بلژیک برابراوکراین و تساوی اسلواکی و رومانی در نیمه اول

به گزارش فرتاک ورزشی

در آخرین روز از دیدارهای مرحله گروهی یورو 2024، امروز (چهارشنبه) از ساعت 19:30 به وقت تهران دو بازی برگزار شد که نیمه اول هیچ یک از آنها برنده نداشت.

در ورزشگاه مرسدس بنز آره‌نای شهر اشتوتگارت، تیم‌های ملی اوکراین و بلژیک برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی بدون گل به پایان رسید. در نیمه نخست این بازی اگرچه بلژیک سلطه بیشتری بر توپ داشت، اما در نهایت موقعیت مسلم گلزنی روی دروازه حریف خلق نکرد.

در ورزشگاه فرانکفورت آره‌نا هم اگرچه نبرد اسلواکی و رومانی با تساوی همراه بود، اما دروازه هر یک از دو تیم یک بار باز شد. ابتدا دودا در دقیقه 24 با ضربه سر اسلواکی را به گل رساند و در ادامه VAR در تصمیمی بحث برانگیز یک پنالتی به سود رومانی اعلام کرد که رازوان مارین در دقیقه 37 آن را به گل تساوی این تیم تبدیل کرد.

اعلام پنالتی در حالی صورت گرفت که به نظر می‌رسید هانکو، بازیکن تیم اسلواکی خارج از محوطه جریمه روی یانیس هاجی مرتکب خطا شده است.

با نتایجی که در نیمه نخست رقم خورد، در جدول گروه E، هر چهار تیم چهار امتیازی هستند، اما برحسب تفاضل گل، تیم‌های رومانی، بلژیک، اسلواکی و اوکراین به ترتیب اول تا چهارم هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55mg6m

آخرین اخبار