تاریخ انتشار: 1403/03/16 15:30
کد خبر: 1276685

پاری‌سن‌ژرمن علیه امباپه؛ بهترین گلزن تاریخ ما بی‌کلاس است!

روابط بین کیلیان امباپه و مدیریت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تیره و تار شده و سخنان امباپه در هنگام امضای قرارداد با رئال‌مادرید باعث واکنش باشگاه پاریسی شد.
پاری‌سن‌ژرمن علیه امباپه؛ بهترین گلزن تاریخ ما بی‌کلاس است!

کیلیان امباپه روز سه‌شنبه در مورد باشگاه سابقش پاری‌سن‌ژرمن صحبت کرد و به وضوح نشان داد که از مدیریت باشگاه راضی نبود. او همچنین فاش کرد که پاری‌سن‌ژرمن او را تهدید کرده بود که اگر قراردادش را تمدید نکند باید یک سال روی سکوها بنشیند، اما لوئیس انریکه و لوئیس کامپوس مداخله کردند و اوضاع را سر و سامان دادند.

او هنگام امضای قرارداد با لوس بلانکوس از دو کلمه «هیجان‌زده» و «رها شده» برای توصیف احساساتش استفاده کرد و اعلام کرد که پاری‌سن‌ژرمن با او «با خشونت» صحبت می‌کرد. طولی نکشید که پاری‌سن‌ژرمن پاسخ داد. پی‌اس‌جی در بیانیه‌ای کوتاه که برای آژانس خبری فرانسه ارسال شده، طرز صحبت امباپه را مایه تاسف دانست

بر اساس گزارش‌ها، امباپه از ماه مارس پولی از پاریسی‌ها دریافت نکرده، و تیم فرانسوی به دنبال این است که امباپه به صورت کتبی اعلام کند که از پاداش وفاداری ۸۰ میلیون یورویی که در این فصل باید به او تعلق می‌گرفت چشم‌پوشی کرده است. اگر آنها همچنان بر صرف نظر امباپه از چنین مبلغ زیادی اصرار کنند با خطر شکایت از سوی این بازیکن روبرو خواهند شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/mmg9a5

آخرین اخبار