تاریخ انتشار: 1403/05/31 19:04
کد خبر: 1282592

دربی سرخ‌ها؛ تراکتور و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی فصل

تراکتور و پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل به مصاف هم می‌روند. این دیدار که به نوعی دربی سرخ‌ها محسوب می‌شود، تمام نگاه‌ها را به خود جلب کرده است.
دربی سرخ‌ها؛ تراکتور و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی فصل

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار تراکتور اینجا کلیک کنید

علی مسعودی؛ تراکتور با اسکوچیچ که در هفته اول تیم نصف و نیمه مس رفسنجان را شکست داد و سه امتیاز گرفت حال در هفته دوم با تیم کامل پرسپولیسی مواجه می شود که هفته نخست را با تساوی مقابل ذوب‌آهن به پایان رساند. این مسابقه قطعا بالاتر از یک مسابقه معمولی است و همه نگاه ها را به خود جلب خواهد کرد.

تراکتور که با اوردن سرمربی سابق تیم ملی و خرید های جنجالي از پرسپولیس به دنبال قهرمانی است مقابل تیمی قرار می گیرد که این فصل هم کلی ستاره جذب کرده و می خواهد به جدا شده های همین تراکتور نشان‌ دهد جام را به سرخپوشان تهرانی می دهند نه تبريزی! شاگردان گاردیو اسپانیایی با اینکه هفته اول را با تساوی آغاز کردند ولی هنوز هم مدعی اصلی قهرمانی هستند که باید دید مقابل شعبه دوم پرسپولیس با حضور علیرضا بیرانوند، شجاع خليل زاده، مهدی شیری، مهدی ترابی، مهدی عبدی و دانيال اسماعیلی فر چه نتیجه ای کسب می کنند. تیمی که در سال های اخیر مقابل پرسپولیس نتايج خوبی کسب نکرده و بیشتر ناکام بوده است.

تراکتور - پرسپولیس

بدون شک ورزشگاه یادگار امام تبريز میزبان مسابقه ای خواهد بود که برنده آن خیلی چیزها را ثابت می کند. کدام تیم خرید موفق داشته و کدام تیم مثل هر سال پول‌هایش را دور ریخته است. جنگ مربی کروات یا اسپانیایی که هر دو به خوبی می دانند هدايت تیم هایی را برعهده گرفته اند که جز جام گرفتن به چیز دیگری فکر نمی کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/wkvypx

آخرین اخبار