تاریخ انتشار: 1403/03/23 06:43
کد خبر: 1277043

بازگشت موفق کنعانی به ترکیب /سهم بزرگ ستاره پرسپولیسی تیم ملی در کلین شیت

پایان محرومیت مدافع تیم ملی با یک کلین شیت برابر ازبکستان همراه شد.
بازگشت موفق کنعانی به ترکیب /سهم بزرگ ستاره پرسپولیسی تیم ملی در کلین شیت

به گزارش فرتاک ورزشی

محمدحسین کنعانی‌زادگان که جدال با هنگ کنگ را به دلیل محرومیت از دست داد، در استادیوم آزادی و آخرین دیدار مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی به ترکیب بازگشت.

کنعانی‌زادگان که فصل بیست و سوم را با بازگشت به پرسپوليس و دستیابی به عنوان قهرمانی با این تیم به پایان رسانده بود، در دیدار قبلی تیم ملی که با برتری ۴-۲ مقابل هنگ کنگ همراه شد، به دلیل محرومیت غیبت داشت.

با نظر امیر قلعه‌نویی او در دیدار حساس مقابل ازبکستان بار دیگر به ترکیب بازگشت و در کنار شجاع خلیل‌زاده زوج قلب دفاعی تیم ملی را تشکیل داد. جدال مقابل تیمی که یکی از برترین خطوط تهاجمی را در اختیار دارد و دو بازیکن ستاره آن (اورونوف و ماشاریپوف) در جمع سرخابی‌ها حضور دارند و دیگر ستاره خطرناک این تیم  ( الدور شومورودوف ) که در لیگ سری آ ایتالیا و تیم کالیاری کار را دنبال می‌کند، محک بزرگی برای خط دفاعی تیم ملی محسوب می‌شد.

کنعانی‌زادگان با عنوان مامور مهار شومورودوف اما توانست در بازگشت دوباره به ترکیب روز درخشانی را پشت سر گذاشته و در نهایت تدابیر مدنظر کادرفنی را در مسیر مهار این ستاره ازبک به نتیجه برساند و سهم بزرگی در کلین شیت دیدار پایانی این مرحله مقابل حریف به خود اختصاص دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/vzrvqz

آخرین اخبار