تاریخ انتشار: 1403/04/13 17:34
کد خبر: 1279252

قطعی: بوفون در تیم ملی ایتالیا می ماند

جانلوئیجی بوفون، اسطوره ایتالیایی، پس از جلسه ای با گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا تصمیم گرفت به عنوان مدیر تیم ملی ایتالیا به کار خود ادامه دهد.
قطعی: بوفون در تیم ملی ایتالیا می ماند

به گزارش فرتاک ورزشی

در 24 ساعت گذشته گزارش های زیادی مبنی بر احتمال جدایی بوفون از تیم ملی منتشر شده بود. او پس از عملکرد ضعیف ایتالیا در یورو 2024 که با حذف مقابل سوئیس در مرحله یک هشتم نهایی همراه بود، قصد ترک آتزوری را داشت.

اما به نظر می رسد جلسه ای که امروز برگزار شد، نظر او را تغییر داده است. بوفون در بیانیه ای گفت: "پیراهن آتزوری پوست دوم من است و خوشحالم که می توانم سفری را که حدود یک سال پیش با تیم ملی آغاز کردم، به عنوان مدیر ادامه دهم."

او از اعتماد گراوینا تشکر کرد و قول داد که تمام تلاش خود را برای تیم ملی به کار گیرد. بوفون همچنین ابراز امیدواری کرد که تجربیات اخیرش به پیشرفت پروژه باشگاه ایتالیا و تقویت تمام تیم های ملی کمک کند.

جانلوئیجی بوفون

گراوینا نیز از تصمیم بوفون برای ماندن استقبال کرد و او را "منبعی فوق العاده" برای فدراسیون و تیم ملی دانست. او همچنین قول داد که نقش بوفون را در ساختار تیم ملی پررنگ تر کند.

تصمیم بوفون برای ماندن، اولین هدف گراوینا برای احیای تیم ملی توصیف شده است. با این حال، برخی پس از نتایج ضعیف ایتالیا در یورو 2024، خواستار استعفای گراوینا و سرمربی تیم، لوچانو اسپالتی شده اند. ایتالیا در آن رقابت ها تنها یک برد مقابل جمهوری چک کسب کرد و مقابل اسپانیا، سوئیس و کرواسی مغلوب شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/9gqxj7

آخرین اخبار