تاریخ انتشار: 1403/03/23 06:33
طاهرخانی: در خیبر احساس خوبی دارم؛
کد خبر: 1277041

جدایی از پرسپولیس بزرگترین اشتباهم بود

حمیدرضا طاهرخانی امیدوار است در آینده بار دیگر فرصت حضور در پرسپولیس را به دست بیاورد.
جدایی از پرسپولیس بزرگترین اشتباهم بود

به گزارش فرتاک ورزشی

حمیدرضا طاهرخانی، هافبک خیبر‌خرم‌آباد که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد، یکی از بازیکنان مؤثر این تیم در فصل گذشته بود. او که با پیراهن خیبر صعود به لیگ برتر را جشن گرفت، می‌گوید این خوشحالی بزرگ، حق مردم لرستان بود.

طاهرخانی در گفتگویی به سوالاتی در مورد صعود خیبر به لیگ برتر پاسخ داده است:

در 3 بازی ابتدایی فصل 2 شکست خوردید. در آن مقطع شرایط سختی داشتید. اول فصل تصور می‌کردید بتوانید صعود کنید؟

ما در بازی‌های پیش‌فصل نتایج خوبی گرفته بودیم و برایمان عجیب بود که در ابتدای فصل 2 باخت آوردیم. با این حال از سوی باشگاه و هواداران حمایت شدیم و با اینکه در رده دوازدهم جدول قرار داشتیم، یکباره نتایج خوب ما شروع شد و در 12-10 بازی پشت سر هم برنده شدیم. هدف ما از ابتدای فصل این بود که بتوانیم صعود کنیم. این فصل دیگر نوبت خیبر بود که به لیگ برتر صعود کند و این خوشحالی حق مردم خرم‌آباد بود. خدا را شکر که به این هدف رسیدیم و امیدوارم خیبر در لیگ برتر هم نتایج خوبی بگیرد و هوادارانش را خوشحال کند.

در 7 بازی هم شکست خوردید. این تعداد باخت برای تیم قهرمان زیاد نبود؟

سبک بازی تیم ما طوری بود که فقط برای برد بازی می‌کردیم، به همین دلیل در چند بازی که حمله می‌کردیم غافلگیر شدیم. اگر می‌خواستیم برای مساوی گرفتن بازی کنیم قطعا تعداد باخت‌هایمان کمتر بود.

حمیدرضا طاهرخانی

    دوری از لیگ برتر برای خود تو تلخ نبود؟

    واقعا تلخ بود. من از پرسپولیس به‌عنوان بازیکن قرضی به سپیدرود رفتم و بعد از اینکه فصل تمام شد، در لیست کالدرون برای حضور در اردوی ترکیه قرار داشتم. در آن زمان یک پیشنهاد از پرتغال به دستم رسید که ریسک کردم و از پرسپولیس رفتم. جدایی از پرسپولیس بزرگ‌ترین اشتباه من بود.

فکر می‌کنی دوباره فرصت بازی در پرسپولیس را پیدا می‌کنی؟

چیزی غیرممکن نیست و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

حمیدرضا طاهرخانی

قراردادت با خیبر تمام‌ شده است؟

بله. یکی دو تیم هم تماس گرفتند، ولی فعلا که خبری نیست. اولویت اول من هم خیبر است، چون از حضور در این تیم احساس خوبی دارم.

منبع: همشهری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/qempda

آخرین اخبار