تاریخ انتشار: 1403/04/22 17:17
کد خبر: 1279764

دلخوری مدیران بایرن از سانه؛ فروش وینگر آلمانی در دستور کار

نام لروی سانه هم به فهرست فروش بایرن مونیخ اضافه شد.
دلخوری مدیران بایرن از سانه؛ فروش وینگر آلمانی در دستور کار

به گزارش فرتاک ورزشی

فصل بسیار ضعیف بایرن مونیخ که بدون کسب هیچ جامی به پایان رسید، باعث شد زنگ‌های خطر برای این باشگاه به صدا دربیایند. به همین خاطر، سران باواریایی‌ها به دنبال ایجاد تغییرات گسترده در ترکیب هستند. انقلابی که ستارگان نیز از آن در امان نخواهند بود.

به گزارش فیلیپ کسلر از TZ؛ قرارداد لروی سانه در سال 2025 با بایرن مونیخ به پایان می‌رسد و فقط یک فصل دیگر از آن باقی‌مانده است. بنابراین، سران این باشگاه می‌دانند اگر بخواهند از جدایی بازیکن‌شان درآمد کسب کنند، باید در همین پنجرۀ نقل‌وانتقالات تابستانی فروخته شود.

ارزش فعلی سانه در بازار، 70 میلیون یورو است و جدایی او از باواریایی‌ها دیگر دور از ذهن نیست، به‌خصوص اینکه مایکل اولیسه خرید جدید بایرن مونیخ از نظر سبک و کیفیت بازی شبیه به سانه است. در کنار این موضوع، سران بایرن مونیخ از سانه دلخور نیز هستند.

دلخوری سران بایرن مونیخ از لروی سانه

مدیران بایرن مونیخ از سانه به‌خاطر مصدومیتش خواسته بودند در یورو 2024 به همراه تیم ملی آلمان شرکت نکند؛ اما او به این توصیه گوش نکرد و در نهایت در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل تیم ملی اسپانیا مصدوم شد و تحت عمل جراحی کشالۀ ران قرار گرفت.

در هر حال،  فروش سانه به وضعیت بازار نیز بستگی دارد. او در گذشته بارها نامش پیرامون باشگاه‌های بارسلونا و رئال مادرید مطرح شده بود. همچنین در صورت فروش سانه، بایرن مونیخ می‌تواند برای جذب نیکو ویلیامز که بند فسخ 60 میلیون یورویی در قراردادش با اتلتیک بیلبائو گنجانده شده، اقدام کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/pblnja

آخرین اخبار