تاریخ انتشار: 1403/05/27 12:06
کد خبر: 1282339

بیرانوند: از پرسپولیس تا تراکتور، قصه تکراری کنایه‌ها

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان جنجالی فوتبال ایران، در مصاحبه پس از بازی تراکتور مقابل مس رفسنجان، با تکرار جمله‌ای مشابه مصاحبه‌های قبلی خود در پرسپولیس، بار دیگر به هواداران کنایه زد و این بار نوبت تراکتوری‌ها بود تا از این موضوع دلگیر شوند.
بیرانوند: از پرسپولیس تا تراکتور، قصه تکراری کنایه‌ها

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار باشگاه تراکتور اینجا کلیک کنید

به گزارش فرتاک ورزشی؛ علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان جدید تراکتور، با پیروزی تیمش در اولین بازی فصل، شروع خوبی را تجربه کرد. اما این شروع خوب، تحت‌الشعاع مصاحبه جنجالی او قرار گرفت. بیرانوند که سابقه کنایه زدن به هواداران پرسپولیس را دارد، این بار نیز با استفاده از عبارت "طلسم شکنی ۹ ساله"، به هواداران تراکتور کنایه زد.

این در حالی است که بیرانوند چند سال پیش نیز در پرسپولیس با استفاده از عبارت مشابهی، به هواداران این تیم کنایه زده بود. تکرار این نوع رفتار از سوی بیرانوند، سوالات زیادی را در مورد انگیزه‌های او ایجاد کرده است.

آیا بیرانوند عادت به کنایه زدن دارد؟ یا این رفتارها تنها برای جلب توجه انجام می‌شود؟ این سوالاتی است که هواداران فوتبال به دنبال پاسخ آن هستند.

تکرار این نوع رفتار از سوی بیرانوند، نه تنها به نفع خودش نیست، بلکه می‌تواند به تیم و هواداران نیز آسیب برساند. این رفتارها باعث ایجاد تنش بین هواداران تیم‌های مختلف می‌شود و از تمرکز روی عملکرد تیم و بازی می‌کاهد.

در نهایت، باید دید که باشگاه تراکتور و هواداران این تیم چگونه به این رفتار بیرانوند واکنش نشان خواهند داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/oqkpxg

آخرین اخبار