تاریخ انتشار: 1403/05/24 09:02
کد خبر: 1281859

رونمایی از پیراهن دوم تراکتور؛ جذاب مشکی

تراکتور با پیراهن مشکی در دیدار مقابل مس رفسنجان به میدان خواهد رفت.
رونمایی از پیراهن دوم تراکتور؛ جذاب مشکی

روز گذشته باشگاه تراکتور از البسه جدید خود رونمایی و اعلام کرد که رنگ پیراهن دوم این تیم در فصل جدید مشکی خواهد بود. البته تراکتور در سال‌های گذشته عموما با همین رنگ در بازی‌های خارج از خانه به میدان رفته اما این بار  رنگ و طراحی به خصوصی برای آن استفاده شده است.

2067968

در مشاهده این پیراهن نکته اول لوگوی جدید سرخپوشان تبریزی است که روی سینه خودنمایی می‌کند. لوگوی جدید برای پیراهن دوم با رنگ متفاوتی عرضه شده تا ساختار یکپارچه آن را حفظ کند.

در این پیراهن هیچ اثری از رنگ قرمز دیده نمی‌شود تا باشگاه تراکتور در این زمینه نوآوری جالبی داشته باشد و همچنین یکپارچگی رنگ پیراهن را حفظ کند.

2067966 2067967

نکته مهم این طراحی استفاده از لایه‌های رنگ سفید در قسمت آستین و همچنین پایین پیراهن است که البته تا نیمه لباس بالا آمده تا رنگ مشکی در قسمت سینه کامل باشد.

همچنین استفاده از شورت سفید به جای قرمز باعث شده تا این لباس در نوع خود منحصربفرد شود.

این در حالی است که امیرحسین حسین‌زاده و مهدی شیری دو بازیکن دیگری بودند که در هتل محل اقامت سرخپوشان تبریزی پیراهن را پوشیدند و به عنوان مدل مقابل دوربین قرار گرفتند.

جایی که آنها مقابل میز بیلیارد عکس را ثبت کردند، محل بازی و تفریح در کمپ تراکتور است که این روزها به پاتوق ستاره‌های این تیم تبدیل شده است.

2067969

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/kqz9ka

آخرین اخبار