تاریخ انتشار: 1403/05/09 13:51
کد خبر: 1280958

چهار گزینه دروازه‌بانی آلومینیوم مشخص شدند/ اردوی استقلال در ترکیه اراکی ها را به فکر انداخت

در صورتی که محمدرضا خالدآبادی به آلومینیوم اراک نپیوندد، کادر فنی این تیم چند گزینه جوان در نظر دارد.
چهار گزینه دروازه‌بانی آلومینیوم مشخص شدند/ اردوی استقلال در ترکیه اراکی ها را به فکر انداخت

به گزارش فرتاک ورزشی

 در شرایطی که محمدرضا خالدآبادی دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال به اردوی آبی‌پوشان در ترکیه ملحق شد، به نظر می‌رسد این سنگربان جوان کمی دور از آلومینیوم اراک باشد.

کادر فنی آلومینیوم پس از بازگشت احمد گوهری به پرسپولیس، خالدآبادی را به‌عنوان دروازه‌بان شماره یک در نظر داشت. با این حال شنیده می‌شود که باشگاه استقلال مخالف جدایی سنگربان سابق هوادار است.

در صورت منتفی شدن جذب خالدآبادی، آلومینیوم قصد دارد یک دروازه‌بان جوان به خدمت بگیرد تا او در کنار محمد خلیفه سنگربان جوان تیم، برای حراست از دروازه آلومینیوم تلاش کنند.

پیام پارسا از صنعت نفت، پارسا جعفری از ذوب‌آهن، افشار صداقت از ملوان و سینا بختیاری از نفت مسجدسلیمان، گزینه‌هایی هستند که کادر فنی آلومینیوم در صورت مخالفت قطعی استقلال با جدایی خالدآبادی، نام حداقل یکی از آنها را به مدیران آلومینیوم اراک ارائه خواهد کرد.

باشگاه آلومینیوم تاکنون امیر ابراهیم‌زاده از تراکتور تبریز، علیرضا رضایی از خوشه طلایی ساوه و طاها محبی از تیم امید استقلال را به خدمت گرفته است.

شاگردان مجتبی حسینی روز 15 مرداد در تهران مقابل ذوب‌آهن اصفهان صف‌آرایی می‌کنند و روز 18 مرداد به مصاف چادرملوی اردکان می‌روند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/jmbvqp

آخرین اخبار