تاریخ انتشار: 1403/04/17 15:16
کد خبر: 1279456

علیرضا طلیسچی خواننده آهنگ بارون اومد و یادم داد را بیشتر بشناسید + دانلود آهنگ

در این نوشته با هم کارنامه هنری و بیوگرافی علیرضا طلیسچی، آهنگ‏های علیرضا طلیسچی، جدیدترین آهنگ‏های علیرضا طلیسچی را مرور می‏کنیم.
علیرضا طلیسچی خواننده آهنگ بارون اومد و یادم داد را بیشتر بشناسید + دانلود آهنگ

بیوگرافی علیرضا طلیسچی از تولد تاکنون

درباره بیوگرافی علیرضا طلیسچی از تولد تاکنون باید گفت، وی زاده هفتم مهرماه سال 1364 در شهر تهران است. تحصیلات وی در رشته لیسانس موسیقی با گرایش سازهای جهانی بوده و فعالیت هنری خود را از سال 1384 آغاز کرده است. وی در نوازندگی هم دستی دارد و سازهای پیانو و گیتار را به‏خوبی می‏نوازد.

این هنرمند در زمینه سبک پاپ شروع به فعالیت کرد و از نوجوانی به خواندن علاقه داشت تا اینکه در سن 18 سالگی رسما وارد این حرفه شد.

در سال 1384 با همراهی حمیدرضا دیگر هنرمند پاپ کشورمان اولین و دومین آلبوم را با نام‏های نارفیق1 و نارفیق 2 به‏صورت مجازی به بازار عرضه کردند. گروه علیرضا و حمیدرضا کم‏کم در میان طرفدارن موسیقی شناخته شد.

وی نخستین آلبوم رسمی خود را در اردیبهشت سال 1395 با نام دقیقه‏ها به‏بازار عرضه کرد که هنرمندان سرشناسی چون آرش خادمی، اشکان آبرون، امیربهادر دهقان در این آلبوم با وی همکاری کرده‌اند.

شاعر و تنظیم کننده کلیه کارها خودش است. او توانست برای نخستین بار کنسرت خود را در سالن همایش‏های بین‏المللی برج میلاد در آذر سال 1395 برگزار کند. یکی از جالب‏ترین خاطره‏های این هنرمند که از زبان خودش نقل شده است، روایتی درباره شناخته شدن خودش است:

« با حمیدرضا که حدود ۱۸ تا آهنگ باهم ساخته بودیم و دنبال یک تنظیم‌کننده بودیم. من آن موقع دوران سربازی‌ام را می‌گذراندم و فکر می‌کنم سه ماه از دوران خدمتم نمی‌گذشت که روزی به دنبال خوراکی بیرون آمدم و در شهر میبد سوار تاکسی شدم.

یک دفعه دیدم آهنگ من و حمیدرضا در ضبط خودروی راننده تاکسی پخش می‌شود و من بسیار تعجب کردم و با سرعت با حمیدرضا تماس گرفتم. تا اینکه متوجه شدم او برای تعمیرات سیستمش را پیش تعمیرکار برده بود و تعمیرکار آهنگ‌هایمان را با اسم خوانندگان دیگر لو داده بود وقتی‌که به تهران برگشتم متوجه شدم چقدر کارمان مورد استقبال قرارگرفته است و بسیار برام جالب بود و الان واقعا آن تعمیرکار را دعا میکنم.»

جدا از نقل‏قول بالا که توسط خودش بیان شده است، وی خواننده‏ایی با صدای دلنشین و گیرا است که توانسته است تلفیقی از هنر خودش و علم موسیقی را با هم ادغام کرده و آثاری با کیفیت به‏بازار عرضه کند.

علاوه بر موسیقی وی علاقه بسیاری به مد و برندینگ دارد و در زمینه عطر بلو شنل و در زمینه تبلیغ پوشاک ریبوک و منگو نیز فعالیت می‏کند.

آهنگ ‏های علیرضا طلیسچی

درباره آهنگ‏ها و جدیدترین آهنگ‏های علیرضا طلیسچی باید به این مطلب اشاره کرد که وی به‏دلیل شرایط حاکم بر آغاز فعالیت هنری خود مجبور بود که اصطلاحا به‏صورت زیرزمینی فعالیت نماید.

در طی این مدت توانست با آلبوم‏های نارفیق1 و نارفیق2، بی‏معرفت، شیرین‏و‏فرهاد، قمار و بی‏هویت، خود را در دنیای هنر و موسیقی مطرح کند. البته بعد از سال 1395 توانست چندین آلبوم رسمی با مجوز وزارت ارشاد را در کارنامه خود جای دهد.

وی توانست به‏طور رسمی آثاری همانند کسی که دیگه رفت، دلخوشم به چیت، دقیقه‌هام، وقتی هستی، اتفاقی دیدمت، حقمه، منو دریاب، ناراحته قلبم، و 175 را به بازار موسیقی عرضه کند.

علیرضا طلیسچی علاوه بر آلبوم‏های موسیقی که در بالا به‏آنها ذکر شد، دارای تک‏آهنگ‏های بسیار دلنشینی هم می‏باشد که برای شما چند نمونه از آنها را نام می‏بریم:

یک درصد، چهارشنبه سوری، روز نهم، ناتو (به‌همراه علی اصحابی و حمیدرضا)، قرار نبود، چقدر دیر (به‌همراه سیاوش کسیخانی)، وابستگی، با من بمون (به‌همراه بابک مافی)، تو کنار اون خوشی، این زمستونم تموم شد، روبروی من، رد داده بودی، به خودم بد کردم (به‌همراه سعید آتانی)، تو فکر می‌کنی کی‌ای، نفس کی بودی تو، دیوونه دوست‌داشتنی، فانوس دریایی و بسیاری از تک‏آهنگ‏های این هنرمند را می‏توان نام برد.

 

علیرضا طلیسچی اغلب فعالیت آهنگ ‏های خود را در زمینه ترانه‏سرایی و آهنگسازی شخص خودش  انجام داده و در معدود مواردی از دیگر هنرمندان نیز کمک گرفته است ولی در مورد تنظیم و مسترینگ افرادی همانند آرش پاکزاد، مهران عباسی، بهزاد گرجی و بسیاری دیگر از هنرمندان وی را در این زمینه یاری نمودند.

ترانه‏هایی مانند آخرش قشنگه، بی‏پناهی، پاقدم، یلدا، منودریاب، هی، من همونم، قیچی، قاف و بسیاری آهنگ‏های دیگر از جمله آخرین کارهای علیرضا طلیسچی هستند.

علاوه بر موارد فوق وی دارای تک‏آهنگ‏های بسیاری است که یکی از دیگری دلنشین‏تر است. علاوه بر آهنگ وی در زمینه کنسرت هم فعال است.

کنسرت در سالن همایش‏های برج میلاد، کنسرت سالن گلستان شهر رشت و بسیاری از کنسرت‏های دیگر که در اقصی نقاط ایران اجرا شده است یاد کرد.

این هنرمند علاوه بر فعالیت هنری در خارج از چارچوب تلویزیون، موزیک ویدیوهایی را نیز به طرفداران خود عرضه کرده است.

موزیک‏ویدیوهایی همانند قرار نبود، حلقه، دلگیرم، وابستگی، من همونم، به‏خودم بد کردم، نفس کی بودی تو، ای داد برمن، ای دل غافل و موزیک ویدیوهای دیگری که حاصل تلاش این هنرمند است.

علیرضا طلیسچی و حامد برادران در برنامه تلویزیونی پل فروردین که از شبکه دو در سال 1398 پخش می‏شد و از جمله برنامه‏های نوروزی سیما بود، نیز حضور یافت و به‏گفتگو پرداخت.

آهنگ بارون اومد و یادم داد:

دانلود

 

روش تهیه آثار علیرضا طلیسچی

این روزها و با گسترش ارتباطات اینترنتی و ظهور شبکه‏های اجتماعی، دسترسی به آثار هنرمندان ساده‏تر شده و سایت‏ها و کانال‏های بسیاری در بستر اینترنت، مشغول فعالیت در این زمینه هستند. شما می‏توانید با جستجویی ساده، آثار هنرمند مورد علاقه خود را در فضای اینترنت پیدا کنید.

یکی از سایت‏هایی‏که به‏طور جدی به ارائه آخرین موزیک‏های خوانندگان مختلف مشغول است، وب سایت راز موزیک است.

این وب سایت دارای موتور جستجوگری در قالب سایت خودش می‏باشد که گنجینه عظیمی از آثار موسیقی را در خود جای داده است. شما می‏توانید جهت دانلود آثار علیرضا طلیسچی و دیگر هنرمندان به سایت راز موزیک به نشانی https://raz-music.ir/ مراجعه کنید و از این طریق آهنگ‏های مورد علاقه خود را به‏راحتی دانلود نمایید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/em6q89

آخرین اخبار