تاریخ انتشار: 1403/05/25 16:37
کد خبر: 1281955

ترکیب رسمی آلومینیوم اراک برای دیدار با استقلال خوزستان

ترکیب یازده نفره آلومینیوم اراک برای دیدار مقابل استقلال خوزستان در هفته نخست لیگ برتر اعلام شد. مجتبی حسینی با انتخاب ترکیبی جوان، به دنبال کسب نتیجه مطلوب در این دیدار است.
ترکیب رسمی آلومینیوم اراک برای دیدار با استقلال خوزستان

به گزارش فرتاک ورزشی

مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم اراک، ترکیب یازده نفره تیمش برای دیدار مقابل استقلال خوزستان در هفته نخست لیگ برتر را اعلام کرد. در این ترکیب، شاهد غیبت خریدهای جدید تیم و حضور دروازه‌بان جوان محمد خلیفه هستیم.

حسینی با انتخاب ترکیبی جوان و با انرژی، به دنبال کسب نتیجه مطلوب در این دیدار حساس است. در شرایطی که شروین بزرگ به دلیل مصدومیت غایب است، محمد خلیفه وظیفه سنگربانی تیم را بر عهده خواهد داشت. همچنین، حضور بازیکنان جوان و مستعد در ترکیب آلومینیوم، نویدبخش آینده‌ای روشن برای این تیم است.

با توجه به اینکه آلومینیوم در نقل و انتقالات تابستانی تغییرات زیادی داشته است، این دیدار فرصتی مناسب برای سنجش توانایی‌های تیم جدید خواهد بود. استقلال خوزستان نیز با تغییرات در کادر فنی، به دنبال شروع قدرتمند در لیگ برتر است.

ترکیب آلومینیوم به شرح زیر است:

محمد خلیفه، احسان قهاری، عارف حاجی عیدی، رضا جبیره، امین جهان کهن، سید مهران موسوی، بهروز نوروزی‌فرد، محمد امین کاظمیان، میلاد بدرقه، محمد مهدی لطفی و بهرام گودرزی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/dj5noq

آخرین اخبار