تاریخ انتشار: 1403/05/17 21:15
کد خبر: 1281507

ساروی: مدال طلا را به مردم مازندران تقدیم می‌کنم

محمد هادی ساروی، دارنده مدال طلای المپیک پاریس در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی، در نشست خبری پس از کسب این مدال ارزشمند، از حمایت‌های مردم مازندران قدردانی کرد و این موفقیت را به همشهریان خود تقدیم کرد.
ساروی: مدال طلا را به مردم مازندران تقدیم می‌کنم

به گزارش فرتاک ورزشی

محمد هادی ساروی، قهرمان وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک پاریس ۲۰۲۴، در نشست خبری پس از کسب مدال طلا، از حمایت‌های مردم مازندران قدردانی کرد. وی گفت: "من از مازندران می‌آیم، مهد کشتی ایران و مردم این استان همیشه به کشتی علاقه خاصی داشته‌اند. کسب این مدال طلا برای من افتخار بزرگی است و آن را به همه مردم مازندران تقدیم می‌کنم."

بیشتر بخوانید:

ساروی در ادامه افزود: "کشتی در فرهنگ مردم مازندران ریشه دارد و من همیشه سعی کردم با تلاش خودم، نام مازندران را در جهان مطرح کنم. حمایت‌های مردم به من انرژی مضاعف داد تا بتوانم به این موفقیت بزرگ دست پیدا کنم."

قهرمان المپیک ایران، در پاسخ به سوال خبرنگاری از تاجیکستان، به روابط خوب دو کشور ایران و تاجیکستان اشاره کرد و گفت: "من از مردم تاجیکستان تشکر می‌کنم که به من لطف دارند. ما دو ملت برادر هستیم و امیدوارم ورزشکاران تاجیکستان نیز بتوانند در مسابقات بین‌المللی موفق باشند."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/dj585j

آخرین اخبار