تاریخ انتشار: 1403/05/16 17:54
کد خبر: 1281430

واکنش مدیرعامل ملوان به خداحافظی سعید دقیقی

سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان می‌گوید در روزهای گذشته تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مالی انجام داده‌اند.
واکنش مدیرعامل ملوان به خداحافظی سعید دقیقی

بعد از خداحافظی ناگهانی سعید دقیقی از بازیکنان ملوان، رامبد رشیدی‌راد سرپرست مدیرعاملی این باشگاه در جمع بازیکنان حضور یافت و دقایقی درباره شرایط تیم صحبت کرد.

رشیدی‌راد درباره استعفای دقیقی گفت: به رسم ادب از زحمات آقای دقیقی و کادر ایشان در مدت سه هفته‌ای که خدمت‌شان بودیم تشکر می‌کنیم. من شهادت می‌دهم که ایشان متعهدانه در خدمت ملوان بودند و در کنار ما دکتر دنیامالی هم تلاش زیادی انجام دادند تا مشکلات حل شود و تیم با انرژی وارد مسابقات شود.

او ادامه داد: امروز پیامی را دریافت کردیم و قرار بود که امروز بعد از تمرین جلسه بگذاریم و مشکلات را مطرح کنیم. از طرف هیئت مدیره و خودم تمایل داریم که در خدمت آقای دقیقی باشیم. ایشان حق دارد برای خود تصمیم بگیرند و امروز خداحافظی کردند ولی ما ناراحت هستیم و دوست داریم فرصتی از ایشان بگیریم تا در روزهای آینده شرایط برای ادامه همکاری فراهم شود.

سرپرست مدیرعاملی ملوان همچنین گفت: خیلی از افرادی که آمدند با نظر آقای دقیقی حضور یافتند و دوست داریم با ایشان وارد مسابقات لیگ برتر شویم. با این حال اگر شرایط برای ادامه همکاری فراهم نباشد، امیدواریم در وهله اول شرایط مالی را بهبود ببخشیم و بعد برای بزرگواری که کار فنی را در اختیار می‌گیرند شرایط خوبی مهیا کنیم.

رشیدی‌راد افزود: از شما ممنونم که با وجود کم و کسری‌ها کمک حال ما بودید. چیزی که در وسع‌مان بود را انجام دادیم. از آقای دقیقی و کادر محترم‌شان تشکر می‌کنم و دوست دارم باز هم ایشان فرصتی به ما بدهند تا مشکلات را مرتفع سازیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/bbr66d

آخرین اخبار