تاریخ انتشار: 1403/05/02 12:31
کد خبر: 1280497

استقلال و تابستانی متفاوت؛ تمدید قرارداد بازیکنان قدیمی به جای جذب ستاره‌ها

عملکرد استقلالی‌ها در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه متفاوت از آنچه تصور می‌شد، در حال پیش‌روی است.
استقلال و تابستانی متفاوت؛ تمدید قرارداد بازیکنان قدیمی به جای جذب ستاره‌ها

به گزارش فرتاک ورزشی

استقلال در فصل گذشته با وجود آنکه در اکثریت طول فصل در قامت تیم صدرنشین کار خود را پیش برد اما نتوانست قهرمان شود و لغزش شاگردان جواد نکونام در روزهای پایانی لیگ بیست‌وسوم به کسب مقام نایب‌قهرمانی ختم شد. یکی از چالش‌های بزرگ آبی‌پوشان در فصل گذشته، اختلافات پرشمار کادرفنی با مدیریت وقت باشگاه بود و نکونام پیش از شروع فصل و البته در طول فصل بارها نسبت به عدم جذب بازیکنان موردنظرش گلایه‌های خود را مطرح کرد.

هواداران آبی‌پوش بعد از پایان لیگ بیست‌وسوم و تغییر و تحولاتی که در روزهای پایانی فصل در ساختار مدیریتی آبی‌ها رخ داد، امیدوار بودند تا با حضور مالک جدید، شرایط در بازار نقل‌وانتقالات متفاوت پیش برود. با وجود موفقیت در مسیر جذب بازیکنانی مانند سامان فلاح و رامین رضاییان، خبری از جذب ستاره‌های ملی‌پوش نیست و میلاد زکی‌پور، محمدحسین اسلامی و علیرضا کوشکی در کنار 2 بازیکن بوسنیایی که سرنوشت‌شان نامعلوم است، خریدهای تابستانی استقلال محسوب می‌شوند.

مازادی که ماندنی شد

جواد نکونام هم در بازار تابستانه و هم در بازار زمستانه در فصل گذشته بارها علیه مدیریت وقت باشگاه و عدم جذب ستاره‌هایی که مدنظر او بود، موضع گرفت اما حالا شرایط متفاوت از گذشته است. جالب آنکه در فصل گذشته، زبیر نیک‌نفس در فهرست مازاد استقلال هم قرار گرفت اما سپس نکونام مدعی شد که به دلیل عدم جذب بازیکنان موردنظرش، راه چاره‌ای جز همکاری دوباره با این هافبک باتجربه ندارد و بعد از پایان لیگ بیست‌وسوم بود که گفته شد قرارداد آرمان رمضانی تمدید نمی‌شود اما حالا خبرها حکایت از ثبت اتفاق دیگری دارد!

یاغی بلندقامت آبی‌پوش می‌ماند

زبیر نیک‌نفس نه‌تنها برای فصل جدید هم در استقلال ماندنی شده که گفته می‌شود مذاکرات نهایی برای تمدید قرارداد آرمان رمضانی هم در حال انجام است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، طی روزهای آتی قرارداد این مهاجم بلندقامت هم تمدید خواهد شد. در کنار این 2 بازیکن، قرارداد چهره‌های دیگری مانند امید حامدی‌فر، آرش رضاوند و جعفر سلمانی هم با استقلال تمام شده که با توجه به عدم جذب هافبک جدید به نظر می‌رسد که تغییر مشهودی در فهرست استقلال رخ نخواهد داد!

دو چهره خبرساز در آستانه تمدید قرارداد!

رضاوند در آستانه تمدید دوباره قراردادش با استقلال است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او آبی‌پوش می‌ماند و گفته می‌شود که جعفر سلمانی هم با توجه به سرباز شدن ابوالفضل جلالی و عدم جذب حسین گودرزی، در استقلال ماندنی شده است. با این اوصاف، اکثریت فهرست بازیکنان استقلال که در فصل گذشته جواد نکونام نسبت به وضعیت فهرست تیمش انتقاد داشت، ماندنی شده‌اند و در این میان، این رویه نشان می‌دهد که در پست‌های مهمی همچون فاز تهاجمی و البته خط هافبک، خبری از تقویت فهرست آبی‌ها نیست و احتمالاً با همان نفرات فصل گذشته آبی‌ها به کار خود ادامه می‌دهند!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/66nlbe

آخرین اخبار