تاریخ انتشار: 1403/04/29 14:19
کد خبر: 1280206

پرسپولیس برنده شد، اما نه به آن شیرینی که فکر می‌کرد!

شایعات حکایت از تخفیف در محکومیت علیرضا بیرانوند در پرونده شکایت پرسپولیس دارد. در این میان، باشگاه تراکتور بدون توجه به رای نهایی، بیرانوند را به عنوان خرید جدید خود معرفی کرد.
پرسپولیس برنده شد، اما نه به آن شیرینی که فکر می‌کرد!

به گزارش فرتاک ورزشی

هنوز رای نهایی کمیته تعیین وضعیت در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند اعلام نشده و این موضوع ابهامات زیادی را پیرامون این پرونده به وجود آورده است.

تراکتور ریسک کرد و بیرانوند را جذب کرد:

در حالی که رای نهایی این پرونده هنوز مشخص نشده، باشگاه تراکتور به عنوان مقصد بعدی بیرانوند، از او به عنوان یکی از خریدهای قطعی خود رونمایی کرد. این اقدام تراکتور به نوعی این شائبه را به وجود آورده که آنها از حکم قطعی بیرانوند که هنوز اعلام نشده مطلع هستند.

شایعات از تخفیف در محکومیت بیرانوند خبر می‌دهند:

برخی شایعات در فضای مجازی حاکی از آن است که حکم کمیته وضعیت به نفع باشگاه پرسپولیس بوده و قرار بر محکومیت بیرانوند و پرداخت غرامت 20 میلیاردی بوده است. اما با توجه به بازی‌های پیش روی تیم ملی و نیاز این تیم به بیرانوند، گفته می‌شود در رای نهایی اعمال نفوذ شده و تخفیف‌هایی در نظر گرفته شده است.

احتمال کاهش غرامت و عدم محرومیت بیرانوند:

بر اساس این شایعات، باشگاه پرسپولیس در این پرونده برنده خواهد بود، اما غرامت به 7 تا 6 میلیارد تومان کاهش پیدا می‌کند و بیرانوند نیز بدون محرومیت می‌تواند فوتبال خود را در تراکتور ادامه دهد.

وعده مدیرعامل پرسپولیس برای پیگیری تا انتها:

با وجود این شایعات، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به هواداران این تیم وعده داده که رای بیرانوند را تا آخرین مرحله پیگیری خواهد کرد و حتی در صورت نیاز، این پرونده را به دادگاه‌های جهانی FIFA و CAS خواهد برد.

جمع‌بندی:

هنوز هیچ چیز قطعی نیست و باید منتظر ماند و دید که کمیته وضعیت چه رای نهایی را در این پرونده صادر خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/bbrvjd

آخرین اخبار