تاریخ انتشار: 1403/04/20 14:03
کد خبر: 1279648

گزینه‌های پیکان برای بازگشت به لیگ برتر

باشگاه پیکان طی روزهای گذشته مذاکراتی جدی برای انتخاب سرمربی فصل آینده خود داشته است.
گزینه‌های پیکان برای بازگشت به لیگ برتر

رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی به پایان رسید که پیکان با وجود قرار نداشتن در منطقه سقوط در هفته‌های پایانی به یکباره با نتایج بسیار خوبی که نساجی مازندران، استقلال خوزستان و فولاد خوزستان کسب کرد در منطقه قرمز جدول قرار گرفت و شکست برابر استقلال در هفته پایانی منجر به سقوط این تیم شد که سال‌ها تجربه حضور پیاپی در لیگ برتر داشت.

پس از سقوط به لیگ دسته اول که برای پیکان با سرمربیگری رضا عنایتی رقم خورد، این مربی به پایان کار خود در اردوی خودروسازان رسید و حالا مدیران باشگاه پیکان پس از مذاکراتی که انجام داده‌اند، در حال جمع‌بندی و انتخاب نهایی خود هستند.

روز گذشته مجتبی سرآسیایی نشستی با احمد مددی مدیرعامل باشگاه پیکان داشت و برنامه‌های خود را به او  اعلام کرد و پیش از این مربی نیز مدیران باشگاه تهرانی با محمود فکری پای میز مذاکره نشسته بودند.

باشگاه پیکان علاقمند است که هر چه زودتر از بین این دو گزینه و گزینه‌های دیگری که در دسترس دارد تکلیف سرمربی فصل آینده تیم فوتبال خود را مشخص کند، اما مشکل انسانی و البته بودجه محدودی که شرکت ایران خودرو برای فصل جدید در نظر گرفته سبب شده تا کار مدیران باشگاه کمی دشوار شود.

با این حال شنیده می‌شود پیکانی‌ها ظرف روزهای آینده جمع بندی خود را نهایی می‌کنند و گزینه اصلی آنها برای هدایت تیم و بازگرداندن خودروسازان به لیگ برتر معرفی خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55mpv9

آخرین اخبار