تاریخ انتشار: 1403/03/08 10:08
کد خبر: 1276179

اختصاصی: اوسمار گلزن تیمش را به ترکیب فراخواند

در فاصله ساعاتی مانده به دیدار دو تیم پرسپولیس و شمس آذر در قزوین، اوسمار به دنبال سود بردن از مدافع گلزن تیمش در این جدال است.
اختصاصی: اوسمار گلزن تیمش را به ترکیب فراخواند

به گزارش فرتاک ورزشی

پرسپولیس اکنون به عنوان صدرنشین لیگ در فاصله 180 دقیقه تا پایان فصل، از شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی برخوردار است و بر این اساس امیدوار است مقابل شمس آذر در قزوین به روند بردهای خود تداوم بخشیده و به هدف نزدیک‌تر شود.

اوسمار ویرا برای بازی با شمس آذر قصد ایجاد تغییراتی در ترکیب تیمش را دارد. او که در بازی مقابل استقلال خوزستان در آخرین لحظات نتوانست از گئورگی گولسیانی در ترکیب اصلی به دلیل مصدومیت سود ببرد. اکنون در آستانه بازی مقابل شمس آذر به دنبال این است تا آخرین وضعیت این مدافع ملی پوش گرجستانی را مورد بررسی قرار داده و در صورت تایید کادرپزشکی از وی بهره ببرد.

گولسیانی بر این اساس در این بازی در ترکیب اصلی سرخ‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در کنار محمدحسین کنعانی زادگان زوج خط دفاعی پرسپولیس را تشکیل می‌دهد. او در بازی رفت مقابل شمس آذر موفق شد دو گل تیمش را به ثمر برساند و به این ترتیب در روزی که سرخ‌ها با یک یار کمتر برابر حریف کار را با تساوی دنبال می‌کردند، یک برد ارزشمند را به نام این تیم کند.

گولسیانی در بازی امروز مورد تست و ارزیابی قرار خواهد گرفت و در صورتی که در حین گرم کردن مشکلی نداشته باشد، کار را در ترکیب اصلی دنبال خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/dj5woj

آخرین اخبار