تاریخ انتشار: 1395/07/17 22:15
پارس جنوبی با دو باخت متوالی به رده هشتم سقوط کرد؛
کد خبر: 256822

اعتراض های بی نتیجه مربی پرسپولیسی

تیم پارس جنوبی که در هفت هفته ابتدایی لیگ دسته یک نتایج خوبی کسب کرده بود با دو باخت متوالی، حالا به رتبه هشتم جدول سقوط کرده است.
اعتراض های بی نتیجه مربی پرسپولیسی

 به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، دو باخت متوالی این تیم با حرف و حدیث های زیادی همراه بوده که همه آنها برای افرادی که سال های زیادی است در لیگ دسته یک حضور دارند طبیعی است!

شاگردان تارتار هفته قبل در خانه به اکسین باختند که این شکست با اعتراض مسوولان پارس جنوبی به داوران مسابقه همراه بود. گذاشتن داوران کرمانی برای رقیب هفته آینده مس کرمان، موضوعی بود که جنوبی ها به آن اعتراض کردند اما صدایشان به جایی نرسید.

این هفته نیز عملکرد دو کمک داور زاهدانی حرف و حدیث زیادی به همراه داشت. در حالی که همه از عملکرد خورشیدی، داور بازی راضی بودند، دو کمک داور او حسابی جنجال به پا کردند. گل سالم این تیم مردود اعلام شد و ضربه بازیکنان مس کرمان که از نظر داور از خط رد نشده بود توسط کمک داور گل اعلام شد تا پیروزی این تیم با باخت عوض شود.

حالا کاری جز اعتراض از دست آنها برنمی آید. اعتراضی که همه نتیجه اش را می دانند. قطعا نتیجه بازی تغییر نخواهد کرد و تکرار یک جمله عذاب آور؛ اشتباهات داوری جزیی از بازی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yyd6e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پارس – سپیدورد در غیاب مربیان!