تاریخ انتشار: 1395/10/28 13:48
ورزشگاه بادران آماده شد کل بابل تشریف بیاورد!
کد خبر: 235346

سیف الله پور: صد اتوبوس هوادار بیاورند فقط 150 نفر را راه میدهیم

اوج گرفتن بادران در روزهای اخیر به خصوص شکست دادن صدر نشین مسابقات سپیدرود رشت در تهران و هم چنین دیدار حساس این هفته مقابل خونه به خونه بهانه ای شد با سرپرست با تجربه نارنجی پوشان تهرانی مصاحبه ای داشته باشیم که خواندن آن خالی از لطف نیست؛
سیف الله پور: صد اتوبوس هوادار بیاورند فقط 150 نفر را راه میدهیم

اوج گرفتن بادران در روزهای اخیر به خصوص شکست دادن صدر نشین مسابقات سپیدرود رشت در تهران و هم چنین دیدار حساس این هفته مقابل خونه به خونه بهانه ای شد  با  سرپرست با تجربه نارنجی پوشان تهرانی مصاحبه ای داشته باشیم که خواندن آن خالی از لطف نیست؛

 

ایزد سیف‌الله‌پور سرپرست بادران درباره نتیجه بازی مقابل فولاد یزد و تساوی آنها و گلایه‌شان از قضاوت داوری گفت: 

* باید بگویم با احترام به مجموعه فولادی‌ داور این دیدار سر ما را برید. فیلم این بازی را تقدیم کارشناسان داوری کردیم و جملگی اذعان داشتند  یک پنالتی به سود ما گرفته نشده و از طرفی پنالتی که برای حریف گرفتند آفساید بوده است. در واقع 2 گل برای ما نگرفتند و همین موضوع 2 امتیازی که می‌توانستیم در یزد کسب کنیم را از ما گرفت و ما را دچار مشکل کرد.

 

* نکته ای که برایم جای سوال دارد اینکه چرا داور این بازی باید از رشت باشد ؟؟باتوجه به دیدار هفته گذشته‌مان مقابل سپیدرودی‌ها و آن حاشیه‌هایی که در آن بازی رقم خورد؟! چرا کمیته داوران باید یک داور را از مسافتی دور آن هم از رشت به یزد بیاورند، مگر اطراف یزد مثل کرمان، سیرجان یا ... داور پیدا نمی‌شود که چنین هزینه‌ای می‌کنند و داور از شمال کشور برای بازی در جنوب می‌آورند؟ ای کاش دوستان کمیته داوران جواب این سوال را بدهند.

* هفته بیستم مقابل خونه‌به‌خونه بازی داریم و گفته‌اند برای این بازی با 20 دستگاه اتوبوس هوادارانشان را راهی تهران خواهند کرد که باید به جهت آنکه طبق عرف تنها 10درصد از ورزشگاه را می‌توانیم در اختیار هواداران حریف قرار دهیم و ورزشگاه کارگران آنچنان فضایی برای قراردادن چنین جمعیتی را ندارد با عرض شرمندگی نمی توانیم پذیرای این جمعیت باشیم.

* ااولا باید بگویم قدم تک‌تک هواداران خونه‌به‌خونه روی چشم بادرانی‌ها اما همانطور که می‌دانید ورزشگاه کارگران تنها 1500 صندلی دارد و طبق عرف ما تنها 10درصد از فضای ورزشگاه را می‌توانیم به هواداران حریف اختصاص بدهیم به همین جهت از آنها عذرخواهی می‌کنیم و درخواست می‌کنیم که به خودشان زحمت ندهند تا مسیر طولانی بابل ـ تهران را برای تماشای بازی بیایند چراکه واقعا فضایی برای جا دادن آنها وجود ندارد. البته طبق وعده و قول آقای دکتر قربانیان طی سال‌های آتی ورزشگاه 160هزارنفری بادران آماده خواهد شد و آن زمان هرچقدر بخواهند جا و فضا در اختیار هواداران حریف خواهیم گذاشت. 

*اگرچه طبق روال همیشه و دنباله‌رو بودن شعار همیشگی بادران که احترام سرلوحه کار بادران خواهد بود، از تیم خونه‌به‌خونه با گل پذیرایی خواهیم کرد و تیمشان را با گل راهی میدان می‌کنیم. 

* خونه‌به‌خونهاز کادرفنی بادانش و با تجربه ای برخوردار است، امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشیم اما هر تیمی که بتواند از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده کند قطعا در پایان تیم پیروز میدان است و با شادی میدان را ترک خواهد کرد.
photo_2017-01-17_12-15-06

خبرنگار: سمیه میر محمدی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ywqbj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمدحسین دهقان: از دعوت شدن به تیم ملی بسیار خوشنودم