تاریخ انتشار: 1397/04/11 15:53
کد خبر: 140694

بدترین مربیان جام‌جهانی روسیه

​در جام جهانی 2018 روسیه، برخی مربیان بزرگ نتوانستند در حد و اندازه های نام خود ظاهر شوند.
بدترین مربیان جام‌جهانی روسیه

 پیش از آنکه جام جهانی 2018 روسیه آغاز شود، تیم های بزرگ با مربیان نامدار خود در صف اول مربیان قرار داشتند، اما با آغاز این رقابت ها همه تفکرات و ذهنیت ها عوض شد، چرا که آنها نتوانستند در حد و اندازه های اسم و رسم خود ظاهر شوند.

 

1_ خورخه سامپائولی

مشخصا خورخه سامپائولی در تیم ملی آرژانتین تنها یک تماشاچی بود، باید اینگونه تفسیر کرد که اگر لیونل مسی و دیگر ستارگان آرژانتین از توان خود چیزی به میان نمی آوردند، آلبی سلسته را می بایست خیلی زودتر از این ها حذف شده می دیدیم! اساسا رتبه بدترین و متزلزل ترین مربی جام جهانی 2018 روسیه در صدر جدول برازنده خورخه سامپائولی است! چرا که او نقش بسیار پررنگی در حذف تیم ملی آرژانتین دارد.

 

2_ یوآخیم لوو

سرمربی ژرمن ها در فصل بزرگ فوتبال، نه به لحاظ ذهنیتی و نه به لحاظ فنی نتوانسته بود تیمش را مهیای حضور در جام جهانی کند، آلمان 2018 هیچ شباهتی حتی به یک ماه گذشته خود هم نداشت و مشخص نیست که چرا آلمان لوو تا این حد بی نظم و نامطمئن ظاهر شد، اما همانگونه که شخص او پذیرفت، مسئولیت این شکست بزرگ با وی است؛ حذف از مرحله گروهی و تحقیر برابر کره جنوبی نتیجه ای خواهد بود که در تاریخ همواره از آن به عنوان نقطه ای تاریک یاد خواهد شد.

 

3_  هکتور کوپر

تیم ملی مصر به همراه هکتور کوپر با تجربه و محمد صلاح حداقل شایسته یک پیروزی بود! اما سه شکست باور نکردنی در جام جهانی 2018 روسیه حاصل کار تیمی بود که آن را شگفتی ساز بزرگ می خواندند و برایش خواب های طلایی دیده بودند؛ به طور کلی کوپر شاید تا پیش از آغاز جام جهانی می توانست تاثیر مثبتی روی مصری ها داشته باشد، اما همانگونه که در نمایش های او و تیمش دیدیم، آنها به نظر تیمی از پیش شکست خورده می آمدند.

 

4_ فرناندو هیرو

از هیرو نمی توان خیلی انتظار داشت، اما بواسطه نتایج بدی که آنها در جام بیست و یکم کسب کردند، ناچارا او هم در لیست بدترین ها قرار می گیرد، انتخاب هیرو از همان ابتدا هم با اما و اگر های بسیاری بود، او نمی توانست تیمی که اصلا شناختی را بر روی آن ندارد، در فاصله 2 روز مانده به آغاز جام جهانی، مهیای پیروزی کند! چرا که او فقط سمت مربی را داشت و کاش می شد به جای هیرو، روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا را به جای هیرو معرفی کرد! چرا که ضربه او به اسپانیا بسیار کشنده بود!

 

5_ آدام نووالکا

لهستانی ها مستحق چنین نتایجی نبودند! همانگونه که در نمایش آخرشان برابر ژاپن جهان مشاهده کرد، پیروزی برایشان خیلی دور از دسترس نبود، اما روند بسیار بد شاگردان نووالکا در دو بازی ابتدایی جام جهانی 2018 روسیه عملا کارشان را برای حذف از این رقابت ها یکسره کرد تا لهستانی که به عنوان مدعی صعود پیش از آغاز رقابت ها خوانده می شد، چیزی جز یک قدرت شکست خورده نباشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ymxaa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش رونالدو به خداحافظی اش از بازی‌های ملی