تاریخ انتشار: 1395/12/27 12:40
اختصاصی| عیدانه وکیل شاکی برزیلی پاس؛
کد خبر: 222440

پاس همدان در آستانه سقوط به لیگ دسته سوم

وکیل شاکی برزیلی باشگاه پاس همدان در آستانه سال جدید در تماس با مدیرعامل این باشگاه پیغامی تلخ را ارسال کرد مبنی بر اینکه در صورت عدم پرداخت بدهی موکلش، حکم سقوط پاس را پیگیری و در مرحله اجرا قرار می دهد!
پاس همدان در آستانه سقوط به لیگ دسته سوم

به گزارش فرتاک ورزشی از همدان، وکیل کوتو بازیکن اهل برزیل و یکی از شاکیان خارجی تیم پاس هشدار داد: در صورت عدم پرداخت بدهی موکلش ظرف 20 روز آینده نسبت به اجرایی شدن حکم دوم فیفا اقدام می کند.

وکیل این بازیکن برزیلی روز گذشته در تماس با محمدتقی رحیمی مدیرعامل باشگاه پاس تاکید کرد: بدهی باقی مانده موکلش باید ظرف 20 روز آینده پرداخت شود در غیر اینصورت حکم دوم فیفا مبنی بر سقوط به یک دسته پایین تر را پیگیری می کند.

وی از مدیرعامل پاس خواسته است تا بدهی باقی مانده را شخصا در برزیل پرداخت کند و برای اینکه خیالش بابت اقدام پاس آسوده باشد، از مدیرعامل این باشگاه خواسته تا بلیط پرواز به مقصد برزیل را تهیه و تصویر آنرا ارسال کند تا او نیز فعلا از پیگیری حکم کمیته انضباطی در مرحله دوم منصرف شود.

حالا باشگاه پاس در این مدت کوتاه باید نسبت به شروط وکیل قانونی کوتو اقدام کند در غیر اینصورت فصل بعد را باید در لیگ دسته سه تجربه نماید!

کلییر واترکوتو بازیکن اهل برزیل بابت طلب خود از تیم پاس به فیفا شکایت کرد و فدراسیون جهانی با تایید این ادعا، اخیرا پاس را محکوم به کسر 6 امتیاز کرد و این تیم نتوانست به مرحله نهایی لیگ 2 صعود کند.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با تایید این خبر گفت: وکیل قانونی کوتو در تماس روز گذشته اعلام کرد که تنها 20 روز به باشگاه پاس برای پرداخت بدهی فرصت می دهد. 

محمدتقی رحیمی افزود: حتی وکیل این بازیکن حاضر به مذاکره نشده و عنوان داشت که این بدهی را باید مستقیم دریافت کنند. 

وی اضافه کرد: با وجود رایزنی های فراوان ، متاسفانه فیفا این رای را در گذشته صادر کرده و اخیرا به مرحله اجرا گذاشته است. 

وی بیان کرد: تیم پاس با وجود صعود به مرحله نهایی لیگ دسته 2 فوتبال کشور، براساس رای فیفا نتوانست صعود کند و محکوم به کسر 6 امتیاز شد و حالا در بخش دوم حکم فیفا با خطر سقوط به لیگ دسته سه کشور مواجه هستیم.

 پاس هم اینک در لیگ دسته 2 فوتبال کشور قرار دارد و در 9 سال گذشته یکی از ناکام ترین و پرهزینه ترین تیم های فوتبال ایران لقب گرفت.

این تیم امسال با کمتر از 900 میلیون تومان روانه لیگ دسته 2 فوتبال کشور شد و نتایج مطلوبی کسب کرد و هوادارانش امیدوار به صعود بودند که در نهایت به دلیل بدهی های قبلی نتوانست به راه خود ادامه بدهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4po96d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طومار بازیکنان نیمکت نشین پاس علیه باشگاه!
اختصاصی| تلاش های رحیمی ثمر نداشت؛

خبر ویژه؛ پاس دوباره تهرانی می شود
اختصاصی| مدیرعامل مجموعه ورزشی پاس قوامین خبر داد؛

چشم هیئت مدیره روشن/ پاس از صعود بازماند
گزارش تخلفات در باشپاه پاس؛

فیفا مدارک را رو کرد و پاس نابود شد
اختصاصی| پایان قصه پاس در لیگ دو؛