تاریخ انتشار: 1403/03/04 21:46
کد خبر: 1275983

رضاوند: به مسئولان باشگاه گفتم نگذارید حیدری داور باشد/فقط می‌توانم بگویم متأسفم!

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: زمانی که بیژن حیدری به‌عنوان داور بازی ما انتخاب شد، به مسئولان باشگاه گفتم نگذارید این آقا داور ما باشد.
رضاوند: به مسئولان باشگاه گفتم نگذارید حیدری داور باشد/فقط می‌توانم بگویم متأسفم!

به گزارش فرتاک ورزشی

آرش رضاوند پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال استقلال برابر نساجی مازندران در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر گفت: بازی گذشت و اعصاب نداریم. بیژن حیدری (داور) اجازه نمی‌داد بازی کنیم. صحنه‌ای که روی من پنالتی شد، اگر پنالتی نبود به خدا دیگر بازی نمی‌کنم. قهرمان با تیم دیگر چه فرقی می‌کند؟ در دیدار رقیب بی‌احتیاطی می‌شود، ولی داور به راحتی پنالتی می‌گیرد. حتماً باید در محوطه جریمه بازیکن را نصف کنند که پنالتی بگیرند. صد درصد کارشناسی می‌کنند و می‌گویند صحنه ما پنالتی نبوده است.

وی افزود: حیدری صحنه را کامل دید و پنالتی نگرفت. در دیدار با مس رفسنجان نیز نگذاشت بازی کنیم. امروز فقط چهار دقیقه وقت تلف شده گرفت، مگر می‌شود این بازی چهار دقیقه وقت تلف شده داشته باشد؟ محمد نوازی اخراج شد و چند بار بازی متوقف شد. من بازی را می‌فهمم که داور چطور می‌تواند بازی را بخواباند یا مدارا کند. قضاوت حیدری در دیدار پرسپولیس - سپاهان را ببینید و بررسی کنید، بازیکنان سپاهان چه حرف‌هایی زدند؟ در بازی رقیب‌مان، بازیکن سُر خورده است و اخراج می‌شود.

هافبک تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: زمانی که حیدری داور بازی ما شد، به مسئولان باشگاه گفتم نگذارید این آقا داور ما باشد. در دیدار با مس رفسنجان، یک صحنه اتفاق افتاد و گل ما را نگرفت. حیدری اجازه نمی‌داد بازی کنیم و هر برخوردی را خطا می‌گرفت. بازیکن ما به سمت زدن کرنر رفت و به یک باره داور گفت خطا شده است!

رضاوند در واکنش به سؤال خبرنگاری که مدعی شد استقلال در دیدار با فولاد خوزستان قبل از رسیدن به گل نباید صاحب زدن کرنر می‌شد، گفت: شما رنگی صحبت می‌کنید. احمد آل‌نعمه پس از بازی صحبت کرد و گفت کرنر بوده است، ولی ظاهراً شما دوست دارید قسمت تکذیب را بشنوید. او گفت از حمید بوحمدان پرسیدم، کرنر بود که گفته، بوده است. معلوم است هجمه به آل‌نعمه وارد کردند تا تکذیب کند. اگر صحنه دیگری از بوحمدان پیدا کردید که بحث کرنر باشد، هر چیزی خواستید بگویید. بی‌احتیاطی در محوطه جریمه چطوری است؟ با این اتفاقات فقط می‌توانم بگویم متأسفم.

وی راجع به انتقادها به سبک بازی استقلال تصریح کرد: مشکلاتی که ما داشتیم، هیچ تیمی نداشت. از ابتدای فصل گفتند اگر این تیم سهمیه بگیرید کار بزرگی کرده است. تیم‌های دیگر را ببینید چقدر هزینه کرده‌اند. در بحث قهرمانی یک سوت است. ما تلاش‌مان را برای قهرمانی می‌کنیم، ولی با این اتفاقات فکر نکنم بگذارند قهرمان شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/kqzxmd

آخرین اخبار