تاریخ انتشار: 1396/05/10 17:55
کد خبر: 191840

این رای برای استقلال ناعادلانه است

محرومیت سه بازیکن امید استقلال از همراهی تیم منصوریان به یکی از موضوعات داغ و جنجالی فوتبال کشورمان تبدیل شده است.
این رای برای استقلال ناعادلانه است

نورافکن، حسینی و قائدی به دلیل اینکه تیم امید را در مسابقات آسیایی همراهی نکردند با محرومیت از سوی فدراسیون فوتبال مواجه شدند و صدای اعتراض باشگاه استقلال هم به جایی نرسید تا این سه بازیکن در هفته اول برابر نفت آبادان غایب باشند.

علیرضا منصوریان که از تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به شدت عصبی شده بود بعد از این بازی در کنفرانس خبری طوفانی ظاهر شد و رای فدراسیون فوتبال و همچنین عملکرد ساکت سرپرست دبیر کلی فدراسیون را زیر سوال برد.

برنامه شب گذشته 90 هم بخش زیادی از زمان خود را به این موضوع اختصاص داد که با حضور تلفنی منصوریان و ساکت و اظهارت طولانی آنها به بامداد هم کشیده شد و نتیجه خاصی برای دوطرف نداشت اما هواداران آبی از اینکه فردوسی‌پور به زاویای مختلف این محرومیت و رای به ظاهر ناعادلانه کمیته انضباطی اشاره کرده بود رضایت داشتند.

فردوسی‌پور بارها در این برنامه اعلام کرد بنابر قوانین فیفا این رای ناعادلانه است و استقلال نباید از سه بازیکن خود محروم می‌شد، هرچند از نظر اخلاقی هم درست نبود که باشگاه استقلال با تیم ملی امید همکاری نکند.

باید دید رای حسن‌زاده رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره این سه بازیکن در نهایت چه خواهد بود.

برخی رسانه‌ها ساعتی پیش اعلام کردند این سه بازیکن توسط کمیته انضباطی بخشیده شده‌اند و منتظر تایید رای از سوی محمد ساکت هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pn75d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کمیته انضباطی بزودی رای خود را در مورد بازیکنان استقلال خواهد داد