تاریخ انتشار: 1396/03/21 19:40
کد خبر: 204416

بحران مدیریت در باشگاه استقلال ادامه دارد؛ فقط 3 بازیکن 80 درصد پول گرفتند!

سید رضا افتخاری در تازه ترین ادعای خود اعلام کرده که تمام بازیکنان تیم فوتبال نزدیک به 80 درصد از مطالبات خود را دریافت کردند در حالی که این اتفاق با سخنان بازیکنان همخوانی ندارد
بحران مدیریت در باشگاه استقلال ادامه دارد؛ فقط 3 بازیکن 80 درصد پول گرفتند!

به گزارش فرتاک ورزشی، تحقیقات حکایت از این دارد که فقط 3 بازیکن استقلال حدود 80 درصد از مطالبات خود را دریافت کرده اند و مابقی در حد 65 درصد از پول خود را گرفتند.

دلیل اخذ چنین تصمیمی نیز اصرار علیرضا منصوریان به حفظ این 3 بازیکن برای حضور در فصل آینده بوده است به همین دلیل باشگاه به این 3 بازیکن نزدیک به 80 درصد پرداخت کرده و مابقی را در حد همان 65 درصد  باقی نگه داشته است تا بتواند به نوعی بازیکنان جدید را نیز با پیش پرداختی امیدوار کند.

حالا که این خبر بین بازیکنان پیچیده است شنیده می شود آنها نیز برای تمدید قرارداد خود شرط گذاشته اند که تا وقتی همانند آن 3 نفر 80 درصد از مطالبات خود را دریافت نکند حاضر به تمدید قرارداد خود نیستند از این رو باید منتظر یک بحران جدید در اردوگاه استقلالی ها باشیم.

هواداران استقلال حالا منتظر شنیدن توضیحات افتخاری در این رابطه هستند، بدون تردید انتشار اسناد پرداختی به بازیکنان می تواند بسیاری از مسائل پشت پرده را فاش کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pkz7d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اقدام مخفیانه گزینه استقلال برای عقد قرارداد با تیم عربی!